Alla inlägg under augusti 2012

Av Cecilia - 30 augusti 2012 13:37

Min tv på plats :-) helt mållös :-) vad jag kan :-)

Av Cecilia - 30 augusti 2012 07:19

De ringde från skolan i morse för att se om jag kunde vikariera... Suck man ringer inte folk vid sju på morgonen XD men nu vakande jag iaf i tid idag :-) känner mig ganska okey idag ska försöka läsa en del läxor idag sen måste jag dammsuga och diska och tvätta :-) och självklart fixa med tvn och gå till gamestop och fixa lite spel :-) sweeeet :-) idag kommer det bli en bra dag :-)

Hoppas ni med får en bra dag :-* <3

Nu ska jag bädda sängen slänga på mig kläder och börja med dagens aktiviteter :-)

Av Cecilia - 30 augusti 2012 07:19

De ringde från skolan i morse för att se om jag kunde vikariera... Suck man ringer inte folk vid sju på morgonen XD men nu vakande jag iaf i tid idag :-) känner mig ganska okey idag ska försöka läsa en del läxor idag sen måste jag dammsuga och diska och tvätta :-) och självklart fixa med tvn och gå till gamestop och fixa lite spel :-) sweeeet :-) idag kommer det bli en bra dag :-)

Hoppas ni med får en bra dag :-* <3

Nu ska jag bädda sängen slänga på mig kläder och börja med dagens aktiviteter :-)

Av Cecilia - 29 augusti 2012 23:56

 

Bilder innan operation : ) saknar er <3 <3 


Av Cecilia - 29 augusti 2012 23:50



 Hamstrar (Cricetinae) harr jag 5 st Håkan, Håkans mamma glttris och håkans fru Belle. Bell syns på bild med hennes och håkans barn Star och Ariell :)


Men det är namnet håkan som 'r onsdags ordet : )

Namnsdag 14:e Juni 
Mansnamnet Håkan är ett fornnordiskt namn som i äldre tider skrevs som Hakon eller Hakun och troligtvis betyder den högättade.
Äldsta belägg i Sverige, en runinskrift från 1000-talet, på en sten i Nöbbele, Ö Torsås i Småland. Åke och Håkan, svennerna reste åt sin fader, Kale den döde, kumlet vitt synligt. Därför den gode icke skall glömmas, så länge stenen står och runornas stavar.
Namnet var ett modenamn på 1950-talet, men har sedan avtagit i popularitet, speciellt som tilltalsnamn. 31 december 2005 fanns det totalt 53 968 personer i Sverige med namnet Håkan varav 27 063 med det som tilltalsnamn. År 2003 fick 195 pojkar namnet, varav 5 fick det som tilltalsnamn.

Av Cecilia - 29 augusti 2012 23:40



Dagens hiss är att min ork har kommit tillbaka i liten mängd :) Jag fick gjort lite av vad jag skulle :) Tvn och dvd är inflyttad i sovrummet eftersom min NYA tv skjutsas hem av posten i morgon :)

Sen så städade jag även hamster burarna med :) Myyys <3


       


:/ asså vad är det för fel på partille vårdcentral jag ringde igår om en tid till doktorn... Hon som svarade bad mig gå upp nu kl åtta för att ringa efter akut tid, Hon som svarar nu däremot säger att vi behöver påbörja en utredning och de kan man inte göra på en akuttid som är på 10 min... ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ.... Dessutom kunde hon boka om tiden som jag redan bokat på onsdag till tisdag, fast jag förra veckan inte kunde få ngt innan onsdag den 5 september.... Blir man trött eller :/ sååå nu får man ha domningar ett tag i kroppen.... suck... nee nu ska jag äta frukost :) såååå sjukt irriterad man blir bara .... fast det positiva är att han sa att jag behövde bli utredd :) Yes!!!!!


Hoppas ni har en bra nat framför er nu :)

Av Cecilia - 29 augusti 2012 08:05

Min dags planering:

ringde precis vårdcentralen, sååå väntar nu på att de ska ringa tillbaka.

sedan blir det litteratur läsning och frukost, idag blir det nog koktägg :) mmmm :)

efter det så blir det nog lite stretchning av vader och ben så jag kan klara av baletten i em :)

sedan mer litteratur studier :)

gå ner och fixa tvättid :)

laga lunch :) vet ej vad ännu :)

sedan blir det lite städning här hemma :)

Balett i två och en halv timma :)

hem duscha ät och städa hos hamstrarna :/ såååå tråkigt men det måste göras det luktar skunk i sovrummet :/ Bläää :/

sedan blir det att läsa lite till och slappa framför tvn :)


sedan ska jag få in ett läkarbesök idag med :)

Hoppas ni får en bra dag nu :)

Av Cecilia - 28 augusti 2012 23:30

Dagens hiss är:


 


Det är såå fiiinnnt


Dagens Diss är att jag ännu inte fått min TV.... Hopppas Hoppas den kommer i morgon :)


Hoppas ni sover gott det ska jag försöka göra även om jag måste upp i morgon tidigt för att ringa läkaren :/

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards