Alla inlägg under december 2012

Av Cecilia - 31 december 2012 16:15

   

Tjejjen åker buss och älskar det :P haha såå söt är hon :)


     

Bella har otroligt roligt på Bus och leklandet ;P haha :)


Även mamma Sandra tyckte det var roligt :)

även jag men har inget kort på det :P haha jag åkte typ alla rtchkanor och klattrade och lekte med bella stackars sandra var fast med jacob som låg och sov :) haha men jag hade grymt kul ?!?

 

jag fick åka denna med bella men hon blev lite rädd men mycket modig litet barn :P haha hon srek hjälp på halva vägen men det förtår jag det var mörkt och långt tillock med jag blev lite rädd :) men det löste sig sedan :P haha :)

sååå mysigt vi hade det...


men nu hemma så är vi trötta och ska vila lite innan vi ska laga lite nyårsmat :P

nee nu vila :P




Av Cecilia - 31 december 2012 06:46

Nu rullar hopp på tvn och barnen vakna och lyckliga... Jag och Sandra inte lyckliga... Vi fastnade i center stage turn it up ;-) men nu försöker vi förlänga sömnen med en film Xd hihi snart blir det frukost.och sedan leek och bus landet Xd

Av Cecilia - 30 december 2012 17:05

Hihi målar i sängen nuu Xd
Prinsessan Bella ;-)
Och Jacob OnePice Xd

Av Cecilia - 30 december 2012 15:39

Nu byts det film från Pippi Långstrump till my Little ponny :-) haha kul att jag och bella-bus har samma film smak :-) myyyys i sängen :-)

Av Cecilia - 30 december 2012 15:31

Frukost på Donalds med Robin :-) sedan mötte jag upp Sandra och barnen på stationen i Alingsås :-) vi missade tåget pga att hissen inte funkade... Suck... Men efter lek i 30 min och lite tåg åkande så var vi hemma. Sedan åt vi lite mat. Köttbullar och makaroner som alla fyra-åringar älskar <3 nu liggee alla i sängen ;-) skönt att ha lite sällskap här i helgen :-)

Och hon har lärt sig pose nr ett Xd

Av Cecilia - 30 december 2012 08:00

Ligger i sängen efter en underbar dag igår :-) först frukost med nattis på centralen hem och försöka ta tag i mitt liv... Gick så där Robin smsa och det blev en tur till Alingsås först mat och sedan till hans kompis för att hämta ett ps3 spel :-) efter det hem till mig och på vägen Milkshake på max... Sedan typ fastnade vi i ca 3 timmar i spel och därefter kom mamma och häntade lampan i vardagsrummet.... Äntligen.... :-) vi fikade på glass när dem var här och efter det kollade vi på Brave och sedan gjorde jag pizza till oss :-) efter det så skildes våra vägar ;-) och idag möts vi upp för att äta frukost picknick i Allingsås Xd :-) innan jag hämtar Sandra och barnen i Allingsås :-) min plugg helg blev myshelg :-)

Av Cecilia - 28 december 2012 15:44

         

det som är bra dock är att man kan leka med telefonen under tiden man väntar på tvätten :P haha känner mig sååå snygg i min hulk tröja... eller ja min ch min ...

den blev min nu :P

Av Cecilia - 28 december 2012 14:54

       

dessa beställde jag idag :P haha

5200 :P haha woop woop 

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards