Alla inlägg under mars 2013

Av Cecilia - 30 mars 2013 14:54

Tvätten fixad och lite kvar att slipa på lampjvln men fick dels blåsor och dels händerna cpar :)

Skulle gått och tränat men huvudvärk och förkylning ivägen får träna i natt på dansgolvet :) inte så mycket alkohol ikväll men dansa som fan :) haha :)

Konstig att jag mår kass ett mål sedan jag gick upp vid sju i morses :/ haha clever girl :) Haha ? drog i mig 6 dl vatten 4 dl vanilj shake och en gurka ? sova ngn minut så löser jag nog huvudvärken xD

Av Cecilia - 30 mars 2013 08:15

Idag är hälften gjort :) gött men hittade igår ett tio veckors program som jag ska läsa in mig lite på så vi får se om det inte blir så att jag fortsätter lite till xD haha :) skulle vara grymt roligt :) jag ska iaf börja räkna kalorier efter dessa veckor sedan får vi se om jag strikt håller mig till nutrilett 10 veckors plan :) vill ju egentligen fasta också :)

Men nu ska jag ner till tvätten så godmorgon och ha en trevlig påsk alla ni som inte äter nutrilett/diet/bantar för till er säger jag be strong! You can do it! :)

Av Cecilia - 29 mars 2013 21:17

Diskat, börjar greja med lampan (får göras klart i morgon händerna gör för ont), tränat, ätit, duschat, fixat tvättid och gjort i ordning i köksskåpet som jag klagat på i ungefär ett halvår :)

Nu blir det att göra lite läxor och sedan spela minecraft :) woopwoop ;)

Av Cecilia - 29 mars 2013 16:35

Ja powernappa från 11.30 till 16.00 ca xD tänkte sovit ngn timme för att sedan sätta igång men det gick inte så bra! Nu är jag hungrig :/ skulle ätit vid 13 och nu egentligen men får skjuta fram ett mål lite :) men ska väl strax gå upp och dra iväg till gymet I guess ;)


Men vaknade och kände mig dels utvilad, dels hungrig men också jvl nere :/ mina drömmar kretsade kring förhållanden, bröllop, graviditeter och mina aborter :/ inte alls kul att vakna upp från det :/ detta medförde att jag nu suttit på www.libero.se/Graviditetskalendern och kollat hur det utvecklats och detta i sin tur att jag är lite nere :/ hmm dags att snap out of it! Mat och träning, städning min medicin idag :)
Det är bra nu har jag möjlighet att ersätta tröst ätande med andra saker :) inte så jvl gott att tröst äta nutrilett liksom ;)

Av Cecilia - 29 mars 2013 10:50

Äntligen hemma :) blir nog att sova en stund innan det är dags att sätta igång :)

Älskar mitt busiga och as snygga hår <3 <3<3<3

Av Cecilia - 29 mars 2013 10:23

Sitter på tåget hem från Robin, han skulle jobba och vår spel/läx dag blev helt förstörd :) men men :)

Planen idag är att få i mig piller och frukost här på tåget :) sedan hem och vila en sväng sjukt trött som vanligt så var jag och Robin uppe alldeles för länge! Way way to long, tiden går så sjukt fort :/ men men vi får ta igen det ngn annan gång :)

Planen för resten av dagen är att hinna;
*träna
*städa
*fixa lampan i köket
*städa hos djuren
*göra CAD uppgiften
*göra min träslöjds uppgift och skicka in den
*planera inför jobbet lite


Ja som vanligt sjukt mycket att göra men nu frukost :)

Ha en trevlig dag :)

Av Cecilia - 28 mars 2013 20:29

Så där inga läxor gjorda bara dans hemma och nu på g till Robin som strax slutar jobba och då blir det spel och film :) äntligen :) trassel 2 måste bara se den men fått strikta order om att inte se den utan Robin och ibland får man väl lyssna :)

Massa ego pic har det blivit med :P haha :)

Av Cecilia - 28 mars 2013 14:49

Ja mina muskler skakar, min kropp är full med endorfiner och dont wake me up på högsta volym i lurarna ;)

Kan livet vara mycket bättre? :P
Ja det kan sköljas ner med en choklad nutrilett :P haha woop woop :) så nice :) men städa och duscha sedan göra läxor och ikväll dra till Alingsås och spela minecraft och kolla film i guess :P haha :)

Dagens uppdrag är att få med Robin till gymet snart :) så att vi kan börja träna ihop :) kommer bli grymt :) måste bli fit nu :)

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards