Alla inlägg under april 2013

Av Cecilia - 30 april 2013 21:11

Helvetes dag!!! Men har mig själv att skylla!!! Men fick iaf iordning 30x40 uppgiften så nu slipper jag hålla på och blogga om att den aldrig blir gjord xD positivt xD ;) men blev väldigt nöjd över den :)

Jag mår piss, kan inte äta, och vill bara gråta... Men samtidigt så kan jag inte bara strunta i allt heller... Detta ska inte knäcka mig även om det gör det... Jag måste fortsätta blicka framåt (mottot från familjen framåt). Och jag har en del att göra så put your self together and crack on!!! Har iof inte fått så mycket av det som jag ville få gjort gjort men samtidigt så står
Jag och tränar och skickat in en uppgift som har tyngt mig ett år! Så lite awsome är jag ändå! Även om träning när man knappt ätit inte är det bästa men måste få bearbeta mina känslor ;)

Men nu ska jag fortsätta min träning ;) love you all!!! :)

600 kalorier på trappmaskinen och sedan styrka ben :)

Av Cecilia - 30 april 2013 11:21

Hur kan jag vara så korkad?!? Asså... Vafan.... Jag är så himla ledsen...

Jag har förlorat allt som betydde något, en person jag älskade... Och så kommer alla mina problem och svårigheter mellan... Jag hoppas du kan förlåta mig älskling men förstår att det är svårt... Du betyder så mycket för mig och mitt sätt att bete sig var sjukt omoget! Jag är så ledsen... Förlåt...

Jag älskar dig, du räddade mig, men du skulle räddat dig... Love you, miss you and now I lost you...

Förlåt

Av Cecilia - 30 april 2013 10:03

Jag hade kommit så långt men nu känns det som om jag är tillbaka på ruta 1...

Jag vet inte vad mer jag kan säga för inger ursäktar längre att jag gör så här! Jag vet bättre! Jag har kommit längre än så! Jag är mest ledsen på mig själv! Att jag kunde med och riskera den vänskap jag har med dig! Jag älskar dig och ja inget kan ursäkta detta! Inget! Jag känner mig rätt värdelös just nu jag att jag kunde göra så här mot dig som hjälpt mig så mycket :/ det finns inga ursäkter för beteendet!

Men jag ber om ursäkt och hoppas att du kan förlåta mig och ge mig en ny chans!

Av Cecilia - 29 april 2013 17:45

30x40 uppgiften klar!!! Jag tror jag ska smälla av :) äntligen inget efter mig eller ska skriva och skicka in rapporten på den i morgon men klar är den iaf :) och nu har jag gjort diagram till alla de svar jag fått på enkäten och jag har jobbat idag :) så nu ska jag göra lite äpple paj typ ;) hihi

Av Cecilia - 29 april 2013 08:17

Bilden är från igår då jag hade tråkigt xD onepicecrew ;)

Haha min plan att gå upp klockan 06.00 och börja skriva rent elevernas svar ja det gick verkligen inte så bra xD sängen var helt enkelt för skön :) får jobba på mer ikväll istället så ordnar det nog upp sig :) funderar ganska mycket på uppsatsen just nu så mycket organiseras i huvudet :) men jag ska se hur jag ska göra sedan :) är ganska nöjd med att ha 25 sidor typ hälften är gjort fast ändå inte :) det blir en hel del mer sidor idag är väl tanken :) och jag har det under kontroll måste försöka göra en analys i CAD idag med jag får googla lite :)

Men dagens planering:
Jobba och lämna lönelappar till Vallhammra och till Lexby så jag får lite pengar :) sedan så blir det hem och göra klart 30x40 uppgiften :) den ska skruvas ihop och sedan målas tror jag :) där efter blir det uppsatts med först elevers svar som ska sammanställas och förklaras.
Där efter ska jag undersöka lite om vad det finns för yrken som man behöver ha teknisk kunskap om :) sedan självklart så är det träning :) 1000 kalorier på trappmaskinen idag :) as nice :) sedan hem och försöka klura ut hur man gör analyser i CAD :)

Ja det är min dag :) hoppas din dag är lika full med underbara saker att göra :) hihi ;)

Av Cecilia - 28 april 2013 23:33

Har fått sjukt mycket gjort idag :)
Inledningen skriven, metod delen med lite kvar bara och sedan har jag skrivit om lärarnas uppfattning och sedan också sammanställt elevernas uppfattning detta ska sedan göras ngt diagram på eller jag vet inte hur jag ska redovisa det ännu men det löser jag nog ;) men diagram och så en sammanställning av elevernas tyckande i slutet och sedan analysera skolan svar som helhet ;) det är sedan skolans helhets svar som sedan kommer analyseras jämt emot varandra i den avslutande analysen där jag ska komma fram till en gemensam nämnare om vad teknik är :)

Jag har även idag suttit och funderat lite på vad man ska göra för typ av lektionsplaneringar :) men har ännu inte riktigt kommit på något men ska undersöka vidare i morgon är väl planen :)

Nu ska jag nog sova strax :) eller nog haha jag ska sova strax :) underbart att få sova en sväng :) blir nog ev att läsa lite innan men tror iof att mitt huvud är för trött :) haha :) blir nog främst att planera morgon dagen :) så jag vet när och hur jag ska göra vad :) älskar att planera ;)

Som en drog typ :)

Måste berätta ngt kul med :)

Omg detta är så kul xD
I min enkät frågade jag
Vad har ni för nytta av teknikundervisningen i din vardag?
Fick svaret av en tjej i åk 9:
Bra när man raggar, killar gillar när man kan montera saker, nästan lika användbart som att vara bra på att rida :)

Ja skratta eller gråta är frågan xD sjukt oväntat svar och sååå min humor xD haha love it! Haha hoppas inte hennes lärare läst igenom svaren xD haha innan läraren skickade svaren till mig :) men måste säga att jag fick väldigt många bra och kloka svar :) jag är jätte nöjd med min undersökning och i slutet på veckan kommer det mer svar ;) så nice :) love it :) fan kommer nog vara klar för en grundlig diskussion nästa vecka :) måste planera in en handledning med och mamma skulle hjälpa mig med inledningen :) men jag är as nöjd och som vanligt babblar jag på när jag ska sova och egentligen är övertrött xD

Sov gott så ska jag planera morgondagen innan mina små blå/grå ögon ska få vila ;)

Sov gott ^^ love ya ^^ älskar att jag fått livsglädje tillbaka :)

Av Cecilia - 28 april 2013 17:14

Ca 900 kalorier borta och nu hem och duscha och ta sig en nutrilett :) woop woop vill ju att viktkurvan ska fortsätta neråt så bara att dricka ;)

Fan är så trött imorgon blir det bara kondition ev lite mage ;) måste förändra mitt tränings schema i veckan med fler magövningar måste in i schemat och lite mer rygg ;)

Men nu hem och börja analysera enkätsvar :) woop woop not!!! Haha men wtf det måste ju göras det med :)

Av Cecilia - 28 april 2013 15:01

Ja 40 minuter av livet man inte får tillbaka :/ asså Jerry var här och lämnade nyckeln och så och ja så off var fan så jag höll på att skaka liv i han! Asså nog att man kan vara trött men att åka hem till ngn äta mellan mål utan att ha meningar längre än 4-5 ord... Halo prata med mig liksom xD jaja

Nu träningskläderna på och dags att springa till gymmet

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards