Alla inlägg under maj 2013

Av Cecilia - 31 maj 2013 08:48

Ja om man nu kan kalla det god morgon! Jag känner mig inte så glad Eller end en vilja att gå upp ur sängen :/ jag vill ha min saga, min fairytail! Men ja vart fan får man den ifrån!

Jag vet inte vad som hänt :/ men har vänner som inte längre svarar! Vänner som skjutit bort mig! Jag vet inte vad jag gjort och inte heller har jag fått en förklaring... Ja bara vänta tills dem tar initiativet... Hatar att vänta...

Vad är det som jag gör fel ?!?

Av Cecilia - 29 maj 2013 08:49

Från shopping till skolan ;) idag sista dagen att sitta med uppsattsen måste få den klar :) as skönt att få lite handledning nu på morgonen så jag säkert vet vad som ska göras :) och vad som behöver ändras :) jag ska få in den och i morgon ska jag fan sova tills jag vaknar! ;)

Haha men nu är jag snart på skolan så ha en trevlig dag allihopa ;)

"Nästa grömsakstorget"

Av Cecilia - 29 maj 2013 08:46

VIP-REA PÅ MQ!
Nu är det dags för REA på MQ med upp till 50% rabatt på hela vårsortimentet. Du som medlem får dessutom chansen att plocka godbitarna från våra noga utvalda varumärken först av alla! Vi ger dig nämligen en exklusiv shoppingstund innan vi släpper in resten av våra kunder.

Onsdagen 29 maj kl 07:00 är du välkommen till din närmsta MQ-butik eller till MQ.se. Först kl 10:00 får sedan övriga kunder samma chans att fynda.

Såå kul :) frukost med Jerry sedan shopping :) det blev en massa fynd ;) kanske lite dyrt men det var det värt :)

Av Cecilia - 25 maj 2013 08:25

Somnade vid 12 och vaknade självmant kl 07.10 ca.... Så irriterande men men nu är jag mätt efter frukost och full av energi och nu ska jag faktiskt börja göra om min metod del i arbetet ;) kommer att bli super ;)

Det krävs nog någon timmes jobb men det är helt okey ;)

Skönt att vara hos mamma ;) så man inte hittar på massa annat ;)

Av Cecilia - 24 maj 2013 23:55

Haha nu har jag fått ordning på analysen på uppsattsen :) i morgon metod och material :) och diskussion och syfte samt en slutsats :) kommer bli super :) jag är väldigt nöjd med allt faktiskt :) även om jag fick en stor bakläxa så känns det okey :) på söndag så är det att kolla genom alla delar och fortsätta med diskussion :) måndag genomgång med handledare för att se att alla delar är med :) det kommer bli super :)

Känns bra att vara hos mamma ;) en stor äcklig spindel satt på väggen och mamma fick komma och rädda mig ;) hus med spindel jvl bläää :/ lägenhet bättre :)

Men nu blir det nog sova :)
Sov gott ;)

Av Cecilia - 23 maj 2013 08:24

Vad är det för fel på det manliga könet? Åååå jag har typ panik! Så arg!

Finns det en manual för hur ni ska bete er för att såra mest?!? Hmm idiotiskt! Lägger ner den här skiten nu!

Av Cecilia - 23 maj 2013 06:34

Jag är nu på väg med lossas pappa :) till Skövde och till tåget :) hem till Partille för att lämna lite grejjer :) sedan på handledning i uppsattsen :) och där efter så är det dags att åka till Alingsås för att bli behörig för deligering ;)

As trött verkligen :)

Av Cecilia - 21 maj 2013 07:19

... Sovit oroligt... Men nu upp och göra lite nytta någon timma ;) ska till mamma i em :) så måste packa lite :) magen gör ont men får se om det går över med frukost i magen :) mår bättre efter att ha sovit... Men huvudvärk och magkrampen är kvar :/ men mat och vätska borde lösa det :)

Hoppas ni hade en bra natt :) nu ska här packas, diskas och fixas med djuren innan jag ska på handledning vid 10 :)

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20 21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards