Alla inlägg under juni 2013

Av Cecilia - 24 juni 2013 09:24

Sovit så där men sista natten i denna jvl säng nu... :) idag packa och ta med kids hem till Tidaholm :) har varit mysigt men nu räcker det nu ska jag ha semester :)

Måste städa och massor idag :) sedan ska jag och pyret mysa i en vecka :)

Upp och börja dagen :)

Have a nice day :)

Av Cecilia - 23 juni 2013 08:06

Jobba 8-18.... Regn... Ledsen och trött.... Hmm time to put the smile on!

Börjat att skriva en bok... Ev så kommer den att publicerars här i delar... Men vi får se :)

Av Cecilia - 20 juni 2013 09:11

Underbara morgon inte xD har så sjukt ont i kroppen... Höfter, rygg och ben främst... Sängen är inte bra plus då att jag inte hinner vila mer än till och från jobbet och när jag ska sova :) hunden vill ut, flickorna vill ha mat, djuren vill ha städat och ha mat sedan ska det diskas och städas och ja handlas m.m

Men nu är jag ute på en promenad helt själv med pyret utan både ungar och musik :) terapi rundan som startar min dag :)

Ska väl ägna mig åt pyr nu :) ha en trevlig morgon ;)

Av Cecilia - 19 juni 2013 09:05

I love it - Icona pop på högsta volym ;)
På väg till apt och sedan diabetes utbildning :)

Men har vart ute med hunden, lämnat min studie försäkran och sedan diskat upp en del och ätit frukost och så :) hihi sweet :)

Nu sitta och digga i ca 20 minuter till sedan promenera i Alingsås vet inte riktigt vart jag ska ännu :) eller vet typ men inte exakt :) men det löser sig :)

Mitt ben xD

Av Cecilia - 19 juni 2013 07:44

Love <3

Av Cecilia - 19 juni 2013 07:41

Sovit iaf några timmar :) jag och yra delade på 80 sängen så trångt och mysigt var det :) men trångt :)

Nu är vi ute och går morgon promenaden med alla elaka äckliga mås djävlar som ska skydda sina ägg och dyker ner mot yra... Men yra bryr sig inte iaf inte ett dugg hon njuter av att vara ute och att jag är hemma :)

Men ska fortsätta min promenad :) i det än så länge sköna vädret :) lite kallt men det är helt okey :)

Av Cecilia - 18 juni 2013 23:28

Jobbet sedan hem och yra promenad till mc donalds åt mat hem dusch och jag är helt färdig....

Tröööött

Kl ringer kl 07.00 så time for sleeep :)

Sov gott :)

Av Cecilia - 18 juni 2013 08:21

Igår var det en fantastisk dag :) shopping och sedan lunch hos mamma ;) sedan gick jag Sandra och hennes barn Jacob och Bella och Linnea och yra så klart :) sedan blev det glass och bus efter en promenad runt ringleden :) där efter så hoppades det studsmatta och sedan åkte Sandra och barnen :) då kom det att bli kalas för Linnea med paket och massa god mat och underbart vin :) sedan på kvällen gick jag och hjälpte fina att ansöka CSN :) sedan gick jag och yra promenad :) där efter hem och däcka i sängen sov oroligt för ville inte försova mig... :(

Det vinet var fruktansvärt gott :)

Men nu ska jag försöka lokalisera Tove och Moa :)

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards