Alla inlägg under juli 2013

Av Cecilia - 31 juli 2013 07:32

Igår var det pannkaksfrukost innan en underbar dag på lisseberg ;) sweet ;) det var helt underbar dag tillsammans med pappa och barn :)

Nu sitter jag då helt död i kroppen på väg till Alingsås och jobbet :) där jag har ett kort pass och slutar kl 19 :) sedan hem ev träna :) sedan städa och fixa inför sleepover på torsdag :)

Men idag blir det soft jobb och trevliga stunder på jobbet :)

Av Cecilia - 25 juli 2013 11:32

Jag har haft så sjukt mycket att göra och min nya lilla bebis är sååå Söt ;)

[Bild]

Men nu ska jag göra i ordning för pappisen och flinga kommer och vi ska leka i trädgården ;)

Av Cecilia - 18 juli 2013 08:40

Jag skulle gått upp 05.30 typ men ja det gick inte så bra kom upp 06.30 Men super lycklig fick ändå gjort det jag skulle ha gjort :) hamstrar fick mat och vatten, fiskarna nytt vatten och rengjort sina skålar, Gösta fick buren städad och ny mat och vatten och sedan diskade jag upp all disk och hann ändå till Willys för att köpa mat och pressbyrån för att köpa frukost och förnya västrafikskortet :) hinna med bussen och tåget ;) fan vad smidigt allt gick tänkte jag på tågstationen när jag ställde ner lunchpåsen :)

Vad händer... Självklart så river jag ju ner den och smothien som jag köpte ligger utsmetad på hela marken och då självklart kommer tåget så fick slänga ner alla kladdiga förpackningar och sätta mig på tåget... Ibland alltså funderar man på hur fan man lyckas ;)

Nu är jag då på tåget och på väg till jobbet :) lite irriterad över smothien men ja man får skylla sig själv :)

Ha en bra dag nu allihopa ;) jag jobbar 9-21 så jag ska ha en underbar dag på jobbet nu :)

Av Cecilia - 15 juli 2013 08:40

Eller god Och god vet jag inte... Sovit så jvl pissigt på grund av mardrömmar :/ och allt som hänt i helgen... Är det svårt att hitta en kille som faktiskt tar tid och genomför det han lovar/lovat? Känns ibland som om det är bäst att skita i det! Det räcker kanske med att det är jag som sviker mig själv...

Jaja what ever... Any way idag så ska jag dra på mig tränings kläderna :) springa iväg till gymmet och köra ett pass :) tror det behövs :)

Sedan ska jag fixa klart resterna i kursen i våras... Frosta av gamla mormor Ingas frys :) tänkte bjuda henne på mat som jag gjorde igår ;) sedan så blir det att städa lite burar och akvarier och försöka hinna med att rensa mellan plattorna på baksidan :) det kommer att bli super ;) massa att göra idag :)

Ha en trevlig dag ;)

Av Cecilia - 12 juli 2013 06:35

Jag behöver en säng som är skön att sova i men som är obekväm och kall att vakna i :P

Ne dags att göra iordning sig for sista passet denna vecka :) sedan ledig tills på tisdag :) det behöver jag måste komma ikapp med städning och så ;)

Morgon trötta Cissi <3

Av Cecilia - 10 juli 2013 12:51

Sovit underbart trotts att telefonen plingat, ringt och låtit :P men sov iaf till tio i morses dock behövs det nog lite mer eftersom min kropp inte återhämtat sig... Men det tog ca 3 timmar idag innan jag fick i mig ngt vettigt :/ men nu är det okey :) har lite känningar kvar i kroppen men inte så mycket mer :) och ännu en skön sömn kommer det funka bättre ;)

Men nu ska jag iväg till jobbet ett par timmar :) hoppas ni får en bra dag :)

Av Cecilia - 9 juli 2013 23:27

Hemma!
Själv!
I min egen säng!
Kan inte beskriva lyckan!

Nu hoppas jag att en god natts sömn löser mina problem med kroppen som inte vill fungera riktigt som den ska :)

Sedan funderar jag över mitt liv... Kommer inte direkt fram till ngt :/ suck...

Men nu ska jag njuta av att vara hemma och att klockan ringer 09.30 :) så skönt det kommer att bli ;)

Av Cecilia - 8 juli 2013 09:22

God morgon :) precis jobbat :) hela helgen vart det jobb ;) underbart :) alltid lika trevligt att vara på jobbet :) men nu hem :)
Städa pojkarnas burar, fixa frukost, packa, göra naglar, duscha och planera hemresan :)

Och ikväll så blir det nog hundklubben med yra :) får se om jag får med mig någon :)

Men nu slappa och lyssna på musik hela hemresan :)

Nästa tåg resa ska jag fixa hemsida så den blir klar ;) måste sätta allt på laddning nu när jag kommer hem :)

Men have a nice day!

;)

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5 6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards