Alla inlägg under september 2013

Av Cecilia - 6 september 2013 10:23

Jag har slappat med läxorna och nu får jag stå mitt kast... Sjukt mycket att göra :/ men men får försöka så gott jag kan :) innan Erik lägger beslag på mig idag ;)

Men idag har jag skrivit ut och sett till att jag har all litteratur och information som behövs :)

[Bild]

[Bild]

Så nu jobba jobba för har 3 böcker, 4 artiklar som ska läsas inför seminariumen nästa vecka :)

Av Cecilia - 5 september 2013 13:43

På väg till tidaholm, mår inte så bra... Vill hellre ligga i Eriks säng och vänta på att han kommer hem <3 men men man får inte alltid som man vill... hon ringde förut för att kolla om jag ville vara barnvakt men jag tackade nej. Erik och jag hade planer redan så dem går först! Jag är så trött på att hon tror att jag bara kan dumpa mitt liv för att det ska passa henne. Det är ju inte min unge som är sjuk så varför ska jag åka 2,5 timmar enkel resa för det? Jag har ju lite annat att göra liksom! Men mitt liv är inte värt så mycket om det då inte finns nyheter som hon kan skvallra om.

Hatar denna ytliga kontakt som jag har med henne!

Men nu är jag iaf på väg till tidaholm! Jag ska på ett affärs möte med Johanna <3, så det blir inte mycket dö tid hemma hos mamma! Och jag har ingen lust att vara där längre än nödvändigt så jag åker hem för Erik skulle komma till mig. Eller han har nyckeln så han är väl hemma strax innan jag kommer :)

Todaysoutfit :)

Mötes kläder :) jag försöker få en mer sofistikerad stil :)

Av Cecilia - 4 september 2013 10:19

Ligger i Eriks säng med datorn för att kolla streemade föreläsningar :) så jvl gött :) nummer 2 av 3 ska strax börja :)

Nummer ett handlade om skollagen och hur den är uppbyggd och vad den grundar sig i :) mycket intressant :)

Nummer 2 vet jag inte riktigt vad den ska handla om ännu... Jo skolinspektioen :) och vad dem sysslar med :)

Nr 3 är en inspelad föreläsning om hur man dokumenterar i skolan främst med inriktning på förskolan då :)

Sedan är det dags att arbeta med lite uppgifter jag har efter mig :) och sedan börja läsa kurslitteraturen och fixa disken här och mat till Erik när han kommer hem :)

Av Cecilia - 3 september 2013 13:38

Sitter på en sug föreläsning :P sååå sjukt tråkigt... Kommer inte gå in på mer men oinspirerad som helvete är jag...

Idag efter skolan blir det att dra till Kungälv :) och Erik <3 vi ska typ äta och jag ska träna :) tror inte jag får med honom men jag ska iaf träna :) sedan blir det lite läxor och fixa lite till stiftelsen och webbsidorna :)

Men just nu sitter jag och dör!

Av Cecilia - 1 september 2013 09:14

Ligger hemma hos mamma och har varit hör helt själv i typ 24 timmar :) utan att bryta ihop ngn längre stund. Känner mig as nöjd :) och i morgon börjar skolan blandade känslor inför denna sista termin på universitetet :)

Jag och Yra har haft ngr roliga dagar nu både själva och ihop med Erik <3 vi har inte setts sedan i fredags och jag känner mig helt tom pch rastlös, jag orkar ingenting. Detta beror då inte bara på Erik och att jag saknar honom men mest är det tidaholm som gör mig helt förlamad :/

Men åker hem i em ;) då ska det stödas och fixas inför skolstarten :)

Älskade hund <3 <3

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards