Alla inlägg under januari 2016

Av Cecilia - 22 januari 2016 06:29

Nu är jag och yra ute på promenad :) vi gick upp lite senare idag för jag vaknade upp med sjuk förkylning... Sjukt irriterande ska dricka så mycket vatten idag Så det går över ;) jag tänker inte bli sjuk ;)

Bild på fjäskande yra när jag tog på mig för att gå ut :)

Idag är det rätt så mysigt att vara ute och gå :) inte så jätte kallt för man fryser inte ihjäl utan vantar och det är plogat och fint :) plus att det ändå är så kallt att hunden inte får snö i trampdynorna och blir inte blöt heller :)

Innan jag gick ut fixade jag lite med tvätten och bäddade sängen så nu när jag kommer in igen så blir det disk och frukost :) dammsuga behövs med men det får jag göra efter jobbet :) ne men ska engagera mig lite i hunden nu :) ha det bra :) hoppas ni får en toppen dag :)

Av Cecilia - 21 januari 2016 23:21

Träning avklarad och disk, tvätt och matlagning och kvällspromenad :) men är inte helt tillbaka i träningsformen jag var men är på god väg ska försöka hinnna/komma ihåg att väga mig med imorgon :)

Hoppas kungagraven trevlig kväll för nu ska jag yra (som ligger i sängen mellan oss och stirrar på mig) och Erik ta och läggas oss :)

Av Cecilia - 21 januari 2016 12:22

Gud vad skönt har hunnit jobba undand en del idag en hel del kvar men det löser jag sedan :)

Jag har ju fixat en del hemma med :) vikt tvätt, bäddat ur sängen, tvättat sängkläder, fixat disken mm så jag är sjukt nöjd :)

Men nu är jag hemma och äter lunch :)

Det är varmt och skönt här inne nu :)

Av Cecilia - 21 januari 2016 07:32

Står hos grannen och väntat på henne :) men nu bär det av mot jobbet :)

Av Cecilia - 21 januari 2016 05:35

Jag är inte så trött men min förkylning är sjukt irriterande kan knappt andas :/ men nu ät det dags att strax gå upp och kolla på vad dagen har att erbjuda :) idag blir det Walle film hela dagen :) så måste snabbt till skolan städa min sal och sedan röjja mitt skrivbord så jag kan sitta och jobba under filmen :) sjukt nice :) är så sjukt nöjd över mitt jobb och det jag gör :) det känns äntligen som om det gör skillnad :) ska väl försöka gå ner en sväng till källaren också eller om jag tar det i nästa vecka och försöker få klart allt jobb först :)

Nu är timersen på i huset och det är dags att ta sig upp :)

Hoppas att ni har en bra dag :)

Av Cecilia - 19 januari 2016 05:58

Ingen hund och mannen har åkt till jobbet jag tänkte sovmorgon! Vädret tänkte gå ut och skotta med dig slappis...

Av Cecilia - 12 januari 2016 17:56

Ligger på gymmet på en yogamatta och taggar för dubbelpass på gymmet :) mage rygg sedan sh'bam :) sjukt kul :) have a nice evning :)

Av Cecilia - 12 januari 2016 06:15

Det var så varmt här i går natt så kunde knappt sova XD men men lite sömn fick jag iaf och klockan ringde 05.10 :) så nu har jag bäddat sängen fixat frukost till Erik och gjort frukost till mig själv och sitter och försöker få igång min iPhone :)

I morses vägde jag mig och vägde DD,R så nu börjar det gå nedåt och jag har idag två pass kommer vara så sjukt trött :) men tror det kommer bli en bra dag :) min telefon är klar om mindre än en minut :) jag har en hel dag full med nya elever :) så sjukt roligt och ikväll har jag mina 2 första pass :) ett mag pass och ett danspass :) kommer bli så nice :) 

ne men måste äta färdigt nu :) ha det bra :) så hörs vi sen :)


hoppas ni får en super tisdag :) 

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards