Direktlänk till inlägg 19 mars 2016

Hemma i soffan :)

Av Cecilia - 19 mars 2016 21:42

Sjukt trött i kroppen efter en utmattande dag i Skövde/Blikstorp :) huset dem har flyttat in i är mammas kusins hus :) dem har nämligen köpt ett nytt :) ett stort och fint hus men kanske en aningen inrett i personlig stil :) men men det går alltid att fixa och dem ät händiga bror och svägerska så det löser dem :)

Nu är det robocop på tv och jag ligger
Här och bloggar men tänker egentligen bara på en sak... Jvl spel på Fb messenger som min syster skickade :)

18 poäng och mitt rekord är 22 just ny gick min syster om mig med 29 poäng sjukt måste slå dem ;)

Idag så sa vi tydligen ja till en skidresa med känns väl sådär men vingård väl se jag mår dåligt över det redan liksom... Jag hatar snö kan hellre åka på en tränings semester till något varmt land :/ kyla och mina leder och så är inte direkt vänner och dela lägenhet med min familj är ju inte heller super kul... Känner att det kommer gå illa och alla älskar att reta mig så kommer gå runt i en vecka och vara arg och sur! Sedan vill jag inte lämna hunden heller... Men det är långt dit och än så länge är inget bestämt... Ush hatar verkligen snö!

Ne ska lägga mig och vila lite för jag känner mig varm, trött och ögonen kliar känns som om jag håller på ty bli sjuk :/ hoppas att kungagraven en bra dag :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cecilia - 8 februari 2017 06:12

Idag kommer det vara full fart :) det var det iof igår med med alla lektioner sluta sent hem till Linda få mat och prata :) sedan till Trollhättan hämta saker från förrådet för att kunna få med allt jag vill få med i morgon :) då resan upp till ingen...

Av Cecilia - 8 februari 2017 05:59


Det är en dag kvar! En dag! Jag längtar så jag tror jag håller på att dö ? 1 dag kvar 1 dag tills jag är i dina armar och hör dig viska jag älskar dig ? ...

Av Cecilia - 7 februari 2017 06:32

Då jag råkade somna sent för att jag lyssnade på musik är jag idag katastrof trött :) har bestämt mig för att försöka sluta svära så mycket son jag gör :) jag är lycklig och glad och snart är vi tillsammans :) jag borde gå in och dusha men just nu är...

Av Cecilia - 7 februari 2017 06:31


Vi låg och pratade igår inte allt för länge men han fick somna hyfsat i tid :) jag råkade ligga och lyssna på musik alldeles för länge :) men somnade typ 01 tror jag ? Men idag så är det bra 2 dagar kvar ? 2 dagar tills vi tillsammans kan lyss...

Av Cecilia - 6 februari 2017 05:55

Idag har jag bara 2 lektioner :) och så ska jag jobba med tekniken med en vikarie :) vi ska skriva ut prov och de case vi gjorde förra veckan :) dessutom så är tanken att vi ska rätta massa teknikuppgifter som inte rättats ännu :) så det hoppas vi ...

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards