Alla inlägg under maj 2016

Av Cecilia - 31 maj 2016 22:38

Det märks att det snart är skolavslutning jag har ingen rast och får ingen ro! Denna dagen har
Gått i ett med lektioner mm :)

Mina underbara 9ors arbete :) jag och Erik har myst ikväll i Göteborg :) varit på Laiwa tillsammans med min bror Linus som nu är stationerad i Göteborg några veckor framåt :) jag fick köra i Göteborg och det gick väl sådär :) har kollat pålitlig teknik uppgifter men ska kolla igenom
Dem mer i morgon :) underbart :) men nu blir det sängen :) har precis varit världens bästa tjej och masserat Erik :) älskar dig över allt <3 du och jag för alltid <3 vi har det inte alltid så lätt :) jag är inte alltid så lätt att leva med <3 måste verkligen lösa mina hormonella problem alltså :p hahah ne ska upp i tid i morgon så jag kan jobba ikapp innan jobbet :) sov gott alla hoppas att jag kan blogga mer i morgon :)

Av Cecilia - 31 maj 2016 06:30

Haft en hemsk natt med magont :/ sjukt jobbigt :/ hoppas att det snart går över :) men just nu klagar jag inte :)

För här ligger vi och myser :) ska väl strax ut med dessa :) hoppas nu också haft en bra morgon :) jag ska vila några minuter till innan det är dags för mig att gå ut med dogsen :)

Av Cecilia - 30 maj 2016 17:56

Vilken underbar skoldag :) hann göra allt. Jag tänkt och så mycket mer :) men har en del nya uppgifter kvar nu :) men det får bli tills nästa vecka :) vi åt en kronhjortskavs gryta som var super god med färsk pasta :) men när jag höll på i köket drog jag till höften så ligger nu i soffan och vilar :)

Jag vilar iaf :) puckona här dem lekar ;) hihi ;) ska kolla på en film tänkte jag :) the duff movie :)

Av Cecilia - 30 maj 2016 11:47

Åt flygande Jakob i skolan :) super gott :) och nu är jag hemma och myser med Bill och Bull :)

Dem har varit super duktiga idag :) och jag med :) inget är förstört hemma och dem har nig legat och sovit större delen av dagen som gått :)

Jag då har sytt ihop denna och nästan en till :) fast den ligger på jobbet och han ut med hundarna en gång till förut :)

Får ta mer kort på elevernas skapelser sedan :) men nu blir det att åka tillbaka till jobbet så att jag hinner klart med att förbereda för dem :)

Av Cecilia - 30 maj 2016 06:30

Igår kväll så satt jag och Erik för att prata lite om vad vi vill starta för företag och jag vill ju ha ett hobbyförtag med skapande som inriktning  - kläder, inredning, små baby saker you name it. Ett företag som jag kan växa i och skulle tycka vara underbart då skapande är en stor del av mitt liv just nu! Erik vill också bli egenföretagare men av riktningen mot mer motorinriktad natur :) hahaha Däckfirma är något som har kommit upp ett flertalet gånger under de senaste månaderna och jag försöker att vara så tillmötesgående som jag bara kan för att visa att jag stödjer hans beslut om han skulle vilja det samtidigt har jag sagt att det inte är okey att dumpa sitt jobb utan att det till en början är ett företag som vi har vid sidan av, som har öppet på kvällar och helger mm för att inte ta tid från sitt jobb där vi faktiskt har en fast inkomst, Hahaha men i alla fall så började vi att kolla på lite olika förtag som har verkstad utrustning som skulle behövas till denna typ av företag mest för att jag tycker att detta är så sjukt kul :) Att kolla på nätet och drömma sig bort. Erik är dock av valet att man ska jobba svart men det kommer inte hända :P


Det som först måste införskaffas förutom en lokal är en däckmaskin :) samt maskiner för att balansera däcket :)


En annan bra sak som typ är ett måste är en bil lyft :) typ något i stil med detta :)


Men vi måste se till så att vi även kan hjälpa till med super låga bilar då hela eriks bekantskapskretks är gjorda av låga bilar :P hahaha


Jag hade tyckt att det var så roligt att starta ett förtag tillsammans med honom :) jag älskar ju att jobba och greja med företag :) jag hade kunna vara delaktig inte bara i processen utan också skriva bloggar, skriva på instagram konton och uppdatera hemsidor mm :) underbart :) hahah så det är kanske inte ritktigt iden däckfirma som jag går igång på men allt jag kan göra runt m kring i form av reklam mm :) lovely <3 hahaha jag är galen :) Men jag älskar honom och skulle göra vad som helst för honom ;)


hoppas ni alla får en bra dag :) måste börja sy nu :) JU fortare jag gör klart till eleverna desto fortare kan jag börja skapa själv <3

Av Cecilia - 30 maj 2016 06:07

Nu sitter jag och ska börja sy lite :) det blev inte så mycket av den varan här i helgen :) för igår var jag mest trött och låg och sov :) och
Lördagen tillbringades i Tidaholm :)

Efter promenaden var mina vargar hungriga så dem fick frukost :) nu ska jag grejja lite med datorn och sedan gå på sömnaden :)

Av Cecilia - 29 maj 2016 23:13

Kvällen har gått åt till att städa och att ta en promenad men grannen :) och mysa med Erik och hundarna :)<3 morgondagens uppgift är att försöka få Alva trygg i sängen igen hon är super rädd :/

Av Cecilia - 29 maj 2016 18:10

Grattis alla underbara mammor :) idag så har jag ringt min mamma för att gratulera henne :) vi är inte alltid sams och jag tycker kanske inte att alla hennes val är super bra men jag älskar henne ändå! Oavsett så är hon min mamma!

Det blev morsdagsmiddag i älvängen idag :)

Hemma hos mamma och pappa Erik så fixade jag köttet till grillningen
Och det räckte även till hundarna som också fick mat på altanen :) underbart :) just nu så letar hundarna efter nallar och mjukleksaker att leka med :)

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards