Alla inlägg under juni 2016

Av Cecilia - 30 juni 2016 23:45

BÄsta avslutet på dagen <3 KOm på att det var rea på gina tricot. slänger faktiskt bara upp lite bilder och shopping tips :)


749584931


740065130


750473283


728381000


728238311


LOVE GINA <3




Av Cecilia - 30 juni 2016 22:53

Nu är det slösurf tills Erik kommer hem :) jag ligger i sängen :) och har precis ätit pasta och ostsås :) var helt okey :)

Glömde skriva efter promenaden förut ;) så här såg hundarna ut! Det spöregnade :/ men det var varmt ändå så helt okey att gå i :) men både jag och hundarna fick torka oss :)

Av Cecilia - 30 juni 2016 22:00


Så många bilder som jag sett på pinterest med dessa typer av växthus och växtterarier <3 så snyggt <3 Detta skulle man ha på den nya köksön <3



sjukt snygg stol som man kan ha i toves rum <3 för hon kom ju in på skolan och kommer nu bo hos oss <3


detta ska vi stätta upp ovanför ungens säng så hon får lite förvaring <3


helt nytt för mig att laredoute har möbler <3 så snygga <3




Av Cecilia - 30 juni 2016 21:15

Mpsta ta ut hundarna på prommenad nu <3 dags att gå ut. i det sjukt konstiga vädret :/         


det regnar och himlen är röd hahaha <3 men ska ut med hundarna som slappat sedan maten :)

Av Cecilia - 30 juni 2016 20:55

Jag måste bara blogga om NAKD igen jag älskar denna sida

Jag älskar kännslan av att det ser virkat ut

Ett par höga jeans från cheapmonday är också en av mina drömkläder speciellt vita

här är ju min drömbild som ni vet

 


Och så snygga simkläder

 



Detta var alt från NAKD


Av Cecilia - 30 juni 2016 19:31

'

Det känndes bitterljuvt att logga in här och se detta klipp... suck vad jag saknar min cykel även om den inte varit borta länge. men har iaf kollat upp två nya monarkcyklar som jag skulle kunna täknka mig får ta och provköra någon dag. Men ett plus till försäkrningsbolaget och polisen som gjorde anmälnigar och ärendehentering sjukt smidigt <3 Älskar vårt försäkringsbolag så fort jag gör sönder saker så vips så löser dem det :) ska ringa i morgon med angånede vårt golv som jag råkade tappa en turbo på och min telefon som behöver en renovering <3


men min cykel är sjukt saknad <3


Men detta är två av alternativen till nya cyklar för mig <3

Detta är ett alternativ inte den typ av cykel jag hade men en snyggare färg enligt mig och jag ska fan borra något typ av handtag så jag kan kedja fast cykeln i huset :)


nästa alternativ är en likadan cykel som jag hade men vit för den turkosa modellen finns nämligen inte kvar <3

 


Hundarna ligger trötta vid mina fötter efter en prommenad med grannbarn och grannar samt att dem precis fått sin kvällsmat som jag mer eller mindre fick tvinga i dem idag ;) galna hundar <3

   


På ta om hundarna fick jag idag ett meddelande från en annan här på orten som skaffat sig en hund via hundar utan hem som vi nu ska träna lite allämän lydnad med :) jag börjar bli känd här i samhället ;)

 "Hej Cecilia! Vet inte om du är 'rätt' Cecilia men måste ändå fråga. Jag har nyss skaffat en omplaceringshund från Hundar utan hem och hörde att det fanns en till tjej som hette Cecilia på Hovslagarvägen som gjort det tidigare. Är bara lite nyfiken och skulle vilja ställa lite frågor om du har lust att besvara? Jag har en bordet collie blandning och det skulle denna Cecilia också ha. Ursäkta om du inte är den person jag söker"


   

Hahaha var bara tvungen att få med detta med <3 så galet roligt <3 igår eller i förrgår såg jag en rolig app på fb YouCam Makeup så sjukt kul och det ser faktiskt key ut även om det här också finns ytterligheter för hur man ska sminka sig mm :) hahaha men sjukt kul jag som var halv inspirerad idag på jobbet hade en rolig lektion med eleverna <<3 


Jag kan inte fatta det men i morgon så har jag semsester <3 ska fortsätta att jobba här ite ha de bra :)
 

Av Cecilia - 30 juni 2016 06:51

Varför kan inte andra låta ens saker vara! Och varför förstod jag inte att Alva försökte varna i natt! Min cykel blev stulen i natt! Min vakt hund varnade men jag orkade inte få upp och kolla! Men samtidigt vad skulle jag gjort om jag gått upp?!? Det hade ju säkert varit för sent ändå! Men hundarna som precis fått en vana av att cykla så nu får jag börja springa istället Alva behöver den motionen för att hålla sig lugn och dem älskade ju att springa vid cykeln! Är så arg på alla både på migsjälv att jag inte har försökt mer få Erik att förstå att vi behöver ha en bod eller något för detta så jag slipper oroa mig :/

Jag vill ha min cykel :/

Hundarna och jag har varit ute på promenad och får väl ta en springtur nu då när jag ingen cykel har :/ fan vad irriterad jag är! Och även om man har försäkring så får man ju inte ut mycket! Inte så att man kan köpa en helt ny cykel igen iaf! Så jvl irriterad! Jag känner mig kränkt! Suck alltså! Har inte ens matlust ...

Av Cecilia - 29 juni 2016 06:47

Jag och hundarna har varit ute bara runt huset idag på morgonen :) och jag har hunnit med både disk och tvätt :) så nu är jag snart i fas ska ta och vattna blommorna och dammsuga idag :) och försöka få ordning på så mycket som möjligt så jag kan börja med tvättstugan snart och inreda klart den :)

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30
<<< Juni 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards