Alla inlägg under juli 2016

Av Cecilia - 30 juli 2016 21:56

High Chaparall blev det inte utan en tur med dressiner i Bengtsfors ;) det vag lite strul att få hundarna att sitta still men är så stolt över mina små grisar <3

Efter Bengtsfors så var vi och kollade på en akvedukt i Mellerud och tog något att äta :)

Och nu ligger vi alla däckade i soffan :)

Men jag har haft världens bästa dag med mina älsklingar och svärföräldrar :) Love it <3 32 km på dressin i Bengtsfors :) hundarna och jag sprang en bit då dem blev otåliga på dressinen ;) bordercollies är inte så bra på att sitta still :) men det var super mysigt :) rekommenderas :)

Av Cecilia - 29 juli 2016 15:09

Vi försöker enas om någon dagsutflykt till i morgon :) High Chaparall är på tapeten lika väl som läckoslott och allt annat min älskade sambo är sjukt oinspirerad och mina förslag är slut! Man blir väldigt begrensad med hund alltså! Många ställen låter inte ens hundarna följa med! Sjukt tråkigt att man måste fixa massa hundvakter mm för att kunna njuta av upplevelser! Fattar ju museum mm att det är svårt där att ta med hunden men allt annat där man ändå är utomhus att man inte kan ta med dem då! Då tänker jag på oss som faktiskt har kontroll på våra djur! För fattar ju dem som inte har kontroll på sina hundar att man inte vill ha dem där inne! Samtidigt så tycker jag att det är egenansvar att man får känna sin hunds begränsningar :) så just nu håller vi på att kolla upp olika alternativ :)

Förut var vi ute och kollade ner Erik lackade inuti mercan ;)

Och på promenaden förut så tog jag över ett gym och levlade upp det till level 4 :) woop woop pokemon go is My life :)

Men just nu så försöker jag hitta ställen vi kan åka till som hundarna också är välkomna till :)

Av Cecilia - 28 juli 2016 15:27

Vi skulle idag åka på lite utflykt :) egentligen bara till Uddevalla och hämta lite färg till golvet på mercan som Erik håller på att laga upp :) detta resulterade i en tripp till Trollhättan också för att kopiera nyckel till Tove men då vi blev mer hungriga och inte hittade stället så sket vi i det och åkte till slussarna i Trollhättan och tog oss mat och glass och en promenad med hundarna :) och självklart var pokemon go på ;)

Men nu är vi hemma och alla är trötta så nu kanske jag kan få sova en sväng :)

Av Cecilia - 28 juli 2016 11:07

Vi har varit igång en stund här idag :) både vi människor och hundarna har fått frukost :) och vi är nu ute en sväng :) hundarna leker och Erik grejjar i mercan och jag övervakar allt ;)! Borde tvätta min bil men orkar inte det just nu så sitter mest och övervakar :)

I morses var vi ute på promenad i hundarnas nya outfits som vi köpte igår :)

Yra hon är gul och Alva är rosa :)

Erik han ska slipa rost på golvet i lastutrymmet :) och dammsuga det rent så han kan lacka i morgon :) så att det blir fint ;) vi har börjat kolla på lite lösningar för att göra en husbil av det mer :) vi ska sätta in en fast säng mm så man kan bo i den lite lättare när dem är på alla sina tävlingar mm ;) hoppas att jag och vovvarna kan följa med lättare då :)

Hundarna springer runt och leker och förstör gossedjur på hela tomten :)

Av Cecilia - 26 juli 2016 09:47

Jag vet inte vad jag gör på dagarna längre ;) eller hinkar kör pokemon go och sover ;) underbara semester och igår städade jag faktiskt hemma :)! På torsdag så kommer nu Tove och flyttar in :) Love IT <3 men nu är jag hundar och älsklingen på väg till vara tydligen så ska V70n få nya däck :) och jag ska försöka tjata mig till en fika på det caféet där som tydligen ska vara berömt för något ;) återkommer med info om det ;)

Jag hoppas bara att jag kommer att må bättre snart :( det är den veckan på månaden som tjejjer hatar! Jag har ont och känner mig allmänt nere! Hoppas att p-ringen börjar att hjälpa snart :)

Alva älsklingen gillar verkligen inte bilen :/ men hon är så duktigt ??????

Av Cecilia - 25 juli 2016 00:03

Nu ska vi sova i morgon blir det morgon promenad igen :)

Av Cecilia - 25 juli 2016 00:02

Idag har vi softat här hemma och varit och handlat lite i Trollhättan :) jag har idag inte kunnat använde pokemon go så mycket för jag råkade få slut på pokerbollar :p hahaha får fixa mer i morgon ;) morgonen började med prommenad :) därefter Trollhättan och sedan har jag hjälpt Erik och så städat lite här :) i morgon blir det långpromenad igen :) vi tog även en tur med hundarna till Ica för att köpa veckans söndags mys :)

19303 steg är sjukt bra med tanke på att jag inte haft fitbit idag utan den varit på laddning och jag endast haft telefonen och inte ens haft med den hela dagen så är jag as nöjd men detta åts sedan upp i form av cheese balls och apelsin krokant och världens underbaraste middag <3 baconlindad köttfärslimpa med morot i med egengjord champinjonsås och pressad potatis till <3 serverades med sallad och egen gjord vinegrett typ :)

Av Cecilia - 24 juli 2016 07:46

Nu har jag uppdaterat lite från dagarna som gått så nu tänkte jag att jag skriver om det som ska ske och göras idag :) jag har gett hundarna frukost fixat disken och tvätten och ligger nu i sängen för att vänta på att klockan ska bli 8a då ska jag och hundarna ut med grannen på långpromenad <3 uppdaterar sedan :)

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20
21
22
23
24
25 26
27
28 29 30
31
<<< Juli 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards