Alla inlägg den 1 augusti 2016

Av Cecilia - 1 augusti 2016 22:47

Nu är det dags för mig att sova :) har röjt som bara denna dag :) så skönt :) alla garner står nu på plats på vinden lika så zelected by houze alla lådor mm ligger i tryggt förvar :) så skönt :) jag har sprungit upp och ner och upp och ner som en galning :) men nu är det klart :) och på detta så har tvättstugan, vardagsrummet, kontoret och köket rensats ut :) i morgon blir det mer rensning innan det är dags för mig att fortsätta med alla de 100 miljoner projekt jag har ;)

Ny bänk i tvättstugan :)

Klädkammaren fick sig också ett ryck :) så glad är jag att det är klart :(

Kontorets golv kan man nu än en gång se ;) vilket också är super underbart ?

Detta har resulterat i nästan 25.000 steg :) det känns måste jag säga men det är så underbart <3 i morgon blir det nya projekt :) ha en bra kväll och sov gott :) rutinerna på väg tillbaka klockan ringer 05.00 i morgon :) Erik vill ha hjälp med att komma upp :) sov gott <3

Av Cecilia - 1 augusti 2016 06:32

Nu är det halvt tillbaka till rutinernas :) Erik började jobba idag :/ så nu är vi själva här på dagarna jag och hundarna :) men på fredag kommer Tove att flytta hit :)

Morgonen har gått åt till att skicka iväg Älsklingen till jobbet och ta hand om disken och släppa ut hundar och ge dem frukost :) än orkade dem inte ut så vi gick och lade oss igen :) vi ska gå långpromenad kl 08 så än har vi varken brottom eller något annat för sig än att slappa ;) tror jag ska sova en sväng till faktiskt :) idag ska jag försöka städa hemma :) får se hur det går :) har som vanligt massa med ideer :)

Alva ligger i sängen med mig :)

Yra hon ligger på kudden vid mitt sängbord :) så söta är mina grisar <3 älskar dem så mycket <3

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10
11
12 13 14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards