Alla inlägg den 2 augusti 2016

Av Cecilia - 2 augusti 2016 23:12

När Erik kom hem tog han sig ut och kollade på v70n :) och kom fram till att det måste köpas nya delar till avgassystemet :) så jag städade klart hemma och fixade allt så hundarna kunde lämnas och vi drog iväg till Uddevalla och biltema <3 med lite fjäsk för mig han lockade med en Max lyxshake ;)

Hemma så upptäckte jag Alva och yra sovandes :) och nu inga kuddar upptuggade :) så sjukt nice :)

Tog och städade av det sista och moppade alla golv :) nu är
Jag ikapp med städningen :) dock inte hunnit att sy något men det kan jag göra i morgon :)

Efter en kvällsmat bestående av taccos till oss människor och hundmat för hundarna så tog vi oss en pokemon tur :)

Över 29 .000 steg idag! Så sjukt nöjd :) men nu ska vi sova alla är super trötta här :)

Av Cecilia - 2 augusti 2016 16:46

Huset är städat och fint innuti och vi har tvättat det :) samt så har jag givit bort Alva och yras tält som var i vardagsrummet då jag ska sy en tipi till dem i helgen :) då jag får pinnar levererade av pappa förhoppningsvis :)

Inget tält och Erik är hemma och myser med hundarna :) hihi fina familjen :)

Erik släpade dock med sig smutts in som jag fick dammsuga upp lite snabbt nu :)

Ett mindre träningspass har det varit :)

Av Cecilia - 2 augusti 2016 06:36

Jag ska försöka få klart en del projekt :) men vet ännu inte vad :) och så kommer eventuellt Eriks pappa för att hjälpa mig att tvätta huset :) så att jag kan måla i nästa vecka då det skulle bli bättre väder :)

Mer projekt som borde göras idag är :) korgarna till min garderob :) har nästan en klar men ska göra 6 stycken så har 5 stycken kvar :) och sedan ska jag också sy byxor :) så vi får väl se vad jag ska trolla fram idag att göra :)

Ikväll så ska jag iaf laga tacco pizza med bacon och ananas :) det ska bli gott :) men nu ska jag vila en sväng till innan det blir dags för frukost och promenad :)

Av Cecilia - 2 augusti 2016 06:30

Jag och hundarna gick upp strax efter 05.00 idag med :) då vi ska gå långt idag också så blev det bara en prommenad på gräsmattan innan frukost :) jag har fixat disken och gett både Alva, Yra och Erik frukost :) jag kände mig lite förkyld så jag tog bara vatten och lite hostmedicin ska äta strax när jag kan svälja bättre :) måste säga åt Erik att inte sova med öppet fönster :) blir ju bara sjuk :)

Mina små grisar älskar att jag är hemma <3 och jag med <3 jag är inte alls taggad för jobb snart alltså!?! Suck känner att jag inte fått vila ut ordentligt :)

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10
11
12 13 14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards