Alla inlägg den 12 augusti 2016

Av Cecilia - 12 augusti 2016 06:29

Idag är tanken att jag ska åka till Tidaholm :) jag har en kasse med grejjer som ska till mamma och pinnar till de kvarstående gardinerna att hämta hos pappa :) jag tänker ev också försöka sy klart de byxorna jag har börjat med eftersom vi ska åka härifrån ca 10.-11 :) beroende på när mina små tonåringar går upp :)

Men nu är disken fixad :) hundarna har kissat och fått frukost ;) Erik älskade sambo är på väg till jobbet och har fått både frukost och lunch med sig <3 den här tiden på dygnet är bara min :) vad gör jag då med den tiden :p jo jag spelar Adventure Capitalist :) och Wordfued :)

Av Cecilia - 12 augusti 2016 06:25

Jag råkade däcka igår med telefonen i handen och med blogginlägg typ klart ;) hahaha men självklart så lyckades jag också ta bort det när klockan ringde så nu får jag göra om :)

Min dag igår bestod av målning :) fick målat upp burken det kändes super skönt :) ska måla i morgon igen :) woop woop :) där efter så drog jag ut skivan till min skärbräda för att fixa den :) så nu står den på oljning :) ska torka av den riktigt ordentligt nu ikväll :)

Där efter försökte jag smygfotografera Alva men hon upptäckte mig :) Yra var under bordet medans jag lagade mat :) efter maten så var jag och grannbarnen och granne plus lånad hund ute och lekte på gräsmattan :) så fick jag underbara plommon :) dagen avslutades med en långpromenad med tonåringar och hund :) tyvärr inget Pokémon go eftersom jag hade 7 % kvar på mobilen :)

I lorta drag var det detta som hände igår :)

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10
11
12 13 14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards