Alla inlägg den 14 augusti 2016

Av Cecilia - 14 augusti 2016 22:25

Vi var på utflykt med cross och radiostyrd bil idag :) så roligt :) Erik jag hundarna och Emil var med :) Emil råkade dock trilla så jag fick vara lite sjuksyster :) men vi hade super kul :) jag och hundarna låg mest och sov men det var skönt det med :)

Hemma så var det prommenad :) matlagning :) potatis och potatismos för jag ville ha mos och Erik pressad potatis och pannbiff med löksås :) supergott men min mage pallade intw det riktigt så har super ont och halsbränna hoppas det går över :) men nu ska vi sova jobb i morgon! Är inte så förväntansfull faktiskt ....

Allmänt · Alva · Yra
Av Cecilia - 14 augusti 2016 11:45

Efter en underbar morgon med tjejsnack och espresso house frukost är jag hemma igen :) jag och hundarna sitter på altanen och kollar och lyssnar och njuter av att min älskade Erik klipper gräset <3 underbart <3 Alva är som vanligt mest nyfiken på kaninen och går och luktar hela tiden ;) hahaha

Av Cecilia - 14 augusti 2016 06:46

Idag är man också uppe tidigt vilket kommer bli skönt att man kan lägga sig i tid ikväll :) ska strax upp och fixa mig lite :) har en dejt med älskade Julia idag :) ska bli så skönt att komma hemifrån lite själv :) det behövde jag <3 men inte allt för länge Erik var hemma vid 5 inatt och kommer nog inte ta hundarna på prommenad :p men vi ska Barani Göteborg vid 9 antar att vi är hemma vid lunch tid :) måste bara hitta en djuraffär på vägen så jag kan köpa lite grejjer till kanin och leopardgeccosen som nu invaderat vårt hem utan sin matte :) geckoödlorna går det bra med hundarna har bara varit lite nyfikna ;) den stackars kaninen ellie fick besök av en mycket nyfiken Alva i morse hon var inte så glad :) så får ikväll och em öva med Alva i koppel om att låta kaninen vara :) Yra lyssnar men Alva har fixerat sig ;)

Nu blir det att uppdatera sin Adventure Capitalist och sedan gå en pokemon runda med hundarna ;) måste hinna fixa hår och kanske slänga på lite smink med :)

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10
11
12 13 14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards