Alla inlägg den 17 augusti 2016

Av Cecilia - 17 augusti 2016 22:54

Min fitbit har haft lite problem med laddningen nu några dagar men nu fungerar det :)

Av Cecilia - 17 augusti 2016 21:31

Jag har hängt upp de sista gardinerna :) mitt enhetliga hus är nu ännu mer enhetligt <3

Jag har lagat super god mat :)

Det skulle vara kaviar sås till och det finns inte mycket som jag tycker är så jvl äckligt som just kaviar så jag gjorde en egen sås till mig med créme fraîche citron och örtagårds kryddan :) så sjukt gott blev det :)

Jag och hundarna gick super långt och såg detta när vi var hemma :) en rosa himmel som speglade av sig på vindkraftverken :) sjukt snyggt :) hemma så fick hundarna leka med sin leksak där man gömmer godis :)

Av Cecilia - 17 augusti 2016 21:23

Dagens planering är följande :)
Vad måste jag göra. ;)
Ut med hundarna 1 ca 05.00 - klart
Ge hundarna frukost - klart
ut med hundarna 2 ca 07.30 - klart
ut med hundarna 3 ca 12.00 - klart
ut med hundarna 4 ca 16.00 - klart
Ge hundarna mat :) - klart
Ut med hundarna 5 ca 19.00 - klart
Ut med hundarna 6 ca 22.00
Starta diskmaskinen - klart
Plocka ur diskmaskinen - fixat
Tvättmaskin - fixat
Torktumlare - fixat
Vika tvätt - fixat
Hänga tvätt - fixat :)
Vik tvätt nummer 2 - fixat
Dammsuga vardagsrum, sovrum och kök, hall och lillabadrummet, stora badrummet :) - Fixat
Moppa köket och vardagsrummet - fixat

Huset:
Måla vindskivor- grunda och måla strykning ett :)

Målade grundfärg som ska torka tills imorgon :) så blir det att färdigmåla imorgon om vädret tillåter :)

Skolan:
Städa mitt förrådd - på gång inte klart men på god väg :)
Städa min sal :) - på god väg
Planera med kollegor i slöjden :) - klart


Har hunnit med allt och så mycket mer <3 så skönt :)

Av Cecilia - 17 augusti 2016 06:19

Dagens planering är följande :)
Vad måste jag göra. ;)
Ut med hundarna 1 ca 05.00
Ge hundarna frukost
ut med hundarna 2 ca 07.30
ut med hundarna 3 ca 12.00
ut med hundarna 4 ca 16.00
Ge hundarna mat :)
Ut med hundarna 5 ca 19.00
Ut med hundarna 6 ca 22.00
Starta diskmaskinen -
Plocka ur diskmaskinen - fixat
Tvättmaskin - fixat
Torktumlare - igång
Vika tvätt - fixat
Hänga tvätt - fixat :)
Vik tvätt nummer 2
Dammsuga vardagsrum, sovrum och kök, hall och lillabadrummet, stora badrummet :)
Moppa köket och vardagsrummet

Huset:
Måla vindskivor- grunda och måla strykning ett :)

Skolan:
Städa mitt förrådd
Städa min sal :)
Planera med kollegor i slöjden :)

Av Cecilia - 17 augusti 2016 06:13

Idag är det en ny dag :) jag och hundarna har inte gjort så jätte mycket idag faktiskt :) vi har gått på promenad :)! Dem har ätit frukost och det tänkte jag att jag skulle försöka göra med här strax :) jag har plockat ur och i diskmaskinen och fixat lite med tvätten :) så nu är jag ikapp med den :)

Och nu ligger vi i sängen och slappar lite :) jag funderar på dagens planering :)

Av Cecilia - 17 augusti 2016 06:10

Jag lyckades igen! Hade gjort iordning allt på kvällen tagit sista promenaden och kröp ner i sängen och ska ta upp telefonen för att blogga om dagen... Vad händer... Jo jag somnar! Hahaha det är sjukt jobbigt att börja på jobbet ;) hahaha ;)

Jag och hundarna tog iaf en sovmorgon efter att vi var ute på morgonen :)

Så åt vi god mat som jag också ska äta till lunch idag :) kebab med ris och grönsaker och självklart lite gräddfil kryddad med vitlök och örtagårds kryddan :) älskar den <3

Måste skaffa en kamera som kan visa hur fint månen lös igår alltså! ;)

Jag hundarna och älsklingen var på promenad ihop på kvällen så mysigt :) efter det så gick jag runt och städade och fixade sängen Erik tog en sväng med sin mini cross :) sedan var det sängen :) skön dag :)

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10
11
12 13 14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards