Alla inlägg under september 2016

Av Cecilia - 24 september 2016 22:04

Idag är ingen bra dag och jag känner mig bara ensam och övergiven allt går bara fel så nu lägger jag mig och sover <3 hoppas på en bättre dag i morgon är så jvl trött på att jag aldrig mår bättre :/ kom iväg till gymmet iaf <3 ska upp tidigt i morgon och gå en långis med hundarna :) rensa huvudet och försöka få tillbaks energin :)

Av Cecilia - 23 september 2016 06:15



Jag vill ha nya träningskläder :) så hittade jag denna sida :) roomoftights :)


Superhot Movement Legging - CAL737


Dessa byxor är så jag :) hahaha sjukt snyggt :) och tillsammamns med denna underbara klänning så hade det ju varit super :)

Superhot - Sleevlees shirt Just Watch Me Black 


Det är kanske något jag skulle kuna önska mig i födelsedags present av Erik :)


Som vanligt sramlade jag ju också in på NA-KD Älskar den sidan :)


Thea Dress


Viper Maxi Dress


Sedan så måste man ju alltid ta och kolla på Gina :)


759439000


759165267


Detta var lite av morgonens check på  kläder :)




Av Cecilia - 23 september 2016 05:59

Att göra

Det jag måste göra :)
Hundar promenad 1 05.00 -fixat 
Hundar mat 05,30 - fixat 
Hundar promenad 2 06.30 - ska snart gå :)
Hundar promenad 3 11.30
Hundar promenad 4 16.00 
Hundar promenad 5 17.30
Hundarna kvällsmat ca 18.00
Hundar promenad 6 20.00
Hundar promenad 7 21.30

Damsuga och damma :)
Vardagsrum, kök och hall, sovrum och badrum :)

Träna på gymmet :)

Virka elefanter :)

Kommentera teknik uppgifter :)

Tvätten ska vikas 

Disken ska diskas :)

Av Cecilia - 23 september 2016 05:35

Idag sitter jag vid datorn och skriver för första gången på väldigt länge :) så skönt :) det som inte är så skönt är att jag tänkte ta mig lite sovmorgon idag och inte gå upp förrän kl 5 :) hahahah tänker ni sovmorgon :) men 45 mer sömn på morgonen är guld värt :) problemet med denna sovmorgon är att mina älskade små grisar inte alltid har fått planeringen för morgonen :) idag så vaknade jag själv utan klocka av ett fruktansvärt ljud :) alva hade fått tag i sin gris!?!?!? hahahaha galet nöjd var hon.... inte jag   


så här kan det låta i sängen hos oss på morgonen. Till detta fick jag också en symfoni av hudskall då yra dels var sur över att alva lät men också för att grisen är en av de bästa leksakera så hon drog också igång :) jag älskar mina hundar men ibland så hade man velat sova själv :) men jag låg och låssades sova till kl 04.40 där efter var det dags att ta mig upp hitta alla kläder och att ta ut hundarna på en prommenad :) 


just nu siter jag här vid datorn och fuderar på om man skulle göra sig en wishlist meddans man äter furkost :) och så måste jag skriva dagens planering iof så är den samma som igår :) nu blir det att äta och kolla runt lite på nätet :)
 

Av Cecilia - 22 september 2016 22:25

Vaknade sent men behöll lugnet :) var sjukt trött i kroppen och orkade varken göra mat eller träna efter jobbet men var super duktig på jobbet fick beställning och löste det och fick massa gjort med teknik uppgifterna så är as nöjd även om det slutade med godis och donken ;)

Nu blir det att sova och ta nya tag i morgon. :) det gick heller inte att måla för det var för kallt och fuktigt ute så förhoppningsvis blir det bättre väder i morgon :) och då kommer också älsklingen hem <3

Av Cecilia - 22 september 2016 06:22

Att göra

Det jag måste göra :)
Hundar promenad 1 05.00 -fixat
Hundar mat 05,30 - fixat
Hundar promenad 2 06.30
Hundar promenad 3 11.30
Hundar promenad 4 16.00
Hundar promenad 5 17.30
Hundarna kvällsmat ca 18.00
Hundar promenad 6 20.00
Hundar promenad 7 21.30

Damsuga och damma :)
Vardagsrum, kök och hall, sovrum och badrum :)

Träna på gymmet :)

Virka elefanter :)

Kommentera teknik uppgifter :)

Tvätten ska vikas

Disken ska diskas :)

Jag tänker ta bort vad jag vill och borde göra för att minska stressen jag skriver upp det jag måste göra så får man se vad som blir gjort sedan :)

Ligger och halvsover och spelar :)

Av Cecilia - 22 september 2016 05:53

Jag och hundarna har lyckats att försova oss :/ men nu är vi hyfsat i fas :) dem äter frukost nu :) och fick gå ut och kissa i trädgården bara så får vi ta en lite längre promenad här om en stund :)

Nu är dem klara med maten så vi ligger och chillar i sängen en sväng ska kolla lite på spelen och vila kroppen är sjukt trött i den hoppas jag orkar måla sedan :) men det löser sig nog idag har jag bra klasser så :) ska spela lite nu innan jag lägger upp dagens planering :)

Av Cecilia - 21 september 2016 22:23

Jag åkte och tränade sedan gick jag långis med hundarna är så stolt över mig! Visst resultatet på gymmet var inte bra men nu är tanken att jag ska få in vanan att gå dit och lära känna Min kropp så jag inte utarbetar mig igen :) men idag så känns allt lätt får se om det är samma i morgon :)

Fin text från elev :) för inspiration :)

Kläckte ett ägg i sängen på pokemon :) sånöjd :)

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards