Alla inlägg den 18 september 2016

Av Cecilia - 18 september 2016 21:59

För några veckor sedan så läste jag ett inlägg kommer inte ihåg vem men det är inte så väsentligt egentligen :) innehållet var 100 mål med livet och jag har tänkt och funderat :) vad har jag för mål är det några som är uppfyllda och hur små mål ska man ha :) jag tänker att jag kommer börja med en lista :) vet inte hur lång dem kommer att bli :) eller hur jag ska utforma den sedan men här kommer de första målen med mitt liv :) utan ordning och så bara rent spontant vad jag tänkt på det närmaste :)

1. Må bra i mig själv och tycka om mig själv.
2. Hitta balansen i hur jag ska lägga upp mitt jobb, fritidsintressen och måsten :)
3. Bli mamma
4. Starta ett företag :)
5. Skriva en bok
6. Gifta mig.
7. Starta träningen
8. Få Alva till den hund jag vill ha :)
9. Bygga mitt och Eriks drömhus
10. Få ordning på huset
11. Lära mig att prioritera alla mina projekt :)
12. Komma till den punkt i min träning att jag mår bra i min kropp rent utseende mässigt.
13. Göra om min bröstoperation :)
14. Göra sånt som gör mig glad en gång om dagen :)

Små mål:
20 dagar bloggande och 20 dagar träning :)

Som sagt mer än så kommer jag inte på :) iaf inte just nu ska väl försöka komma på mer men detta är en start och allt eftersom ska dessa mål förklaras och utvärderas och kategoriseras :) jag vet bara att jag behöver starta om mitt liv och försöka bli den person jag var och hur jag ska göra det det är det jag skall komma på nu :) jag vet inte om denna lista stjälper eller hjälper men det är en start ett nytt sätt att se på saker en nystart som jag tror jag behöver! Det kommer bli både roligt och jobbigt men samridigt kommer det bli en resa jag behöver för att vara trött och sova är ingen långsiktighet <3

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards