Alla inlägg den 21 september 2016

Av Cecilia - 21 september 2016 22:23

Jag åkte och tränade sedan gick jag långis med hundarna är så stolt över mig! Visst resultatet på gymmet var inte bra men nu är tanken att jag ska få in vanan att gå dit och lära känna Min kropp så jag inte utarbetar mig igen :) men idag så känns allt lätt får se om det är samma i morgon :)

Fin text från elev :) för inspiration :)

Kläckte ett ägg i sängen på pokemon :) sånöjd :)

Av Cecilia - 21 september 2016 19:49

Alla omdömen är gjorda :) salarna städade och bron har inte ställt till med några problem och jag har målat :) ätit kvällsmat och hundarna har fått mat och är väl strax påväg till gymmet :) men ska kolla klart programmet med carolina gynning ;) sjukt roligt :)

Av Cecilia - 21 september 2016 04:53

Nu är det dags att gå upp det är sjukt tungt för jag är förkyld :/ känner mig inte så pigg idag :/ men det är bara att köra på :) har lite grejer att fixa med innan jobbet :)
Jag ska bädda ur sängen :)
Och vika det som är i torktumlaren och på sträcket som är blött och hänga upp lite t v tvätt :) oxh slänga igång tvättmaskin med sängkläder oxh vit tvätt :) oxh så stöds köket var så trött igår så kom.mig inte riktigt för att göra det :) och.så ska jag maila lite och så :)

Glömde.skriva det igår men städade min sal och det blev så himla bra :) älskar det :) super bra :) eleverna var helt fascinerande över att det var tomt typ :) och nu är jag nöjd :) awsome :) ne nu ska jag och hundarna ut :) ha en bra morgon ni som.går.upp mitt i natten. Som jag gör :)

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards