Alla inlägg den 15 oktober 2016

Av Cecilia - 15 oktober 2016 07:28

Känner mig sjukt spänd idag och mår faktiskt inte bra :/ idag är det ullared och jag är rädd att det ska bli för mycket för mig... Att jag ska glömma av vem jag är ne men jag är lite halv rädd för att jag ska flippa när jag är så långt hemifrån och Erik är iväg och kör... Han drog redan igår em hemifrån för han ska till Hultsfred och drifta <3 och jag försöker att inte förstöra hans helg för att jag är orolig för min :/ är sjukt nojig över att han inte ska hämta hundarna ikväll hos sina föräldrar... Tror inte dem vill ha Alva mellan sig i sängen ;) och jag tycker det är super jobbigt att lämna bort dem... Har inte varit borta från dem i över ett dygn sedan Alva kom in i familjen vilket också är super jobbigt :/ suck... Men idag har jag en del att göra med disk, tvätt, städ andra uppgifter och fundera på vad som ska handlas :) men nu ska jag och hundarna chilla lite innan promenaden :)

Allmänt · Alva · Yra

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards