Alla inlägg under december 2016

Av Cecilia - 6 december 2016 06:46

Då är det dag 2 :) mår hyfsat bra i kroppen fast jag tränade igår lite öm och känner av höfterna men inte så illa att jag inte kan gå eller så :) så det är ju bra iaf :) så tror att jag vågar fortsätta även ikväll med träning del 2 :)



Ligger just ni i sängen för den är varm och skön men måste upp och ta ut hundarna nu :) blir en promenad runt området här tror jag på en 20 min :) blir super :) ska försöka att komma i tid ;) Hahaha men sov så mycket böttre idag efter att jag fått tränat och lyckats med det inte bara sagt att jag ska göra det utan faktiskt gjort det också :)



Idag är det en gansk lung dag på skolan slutar lektionen typ vid 15.50 men men man kan inte sluta tidigt jämt :)



Hundarna har fårt mat och jag ska väcka dem för en promenad nu dem små grisarna <3

Av Cecilia - 5 december 2016 23:56

Så jvl nöjd ?
Idag fick jag det gjort jag gick och tränade ? först en promenad med hundarna gav dem mat sedan hämtade jag Julia för att hjälpa henne att handla lite och hämta paket :) Promenaden gick med vikter :)

Och jag köpte nutrilett för att kunna få kan vanan att äta igen :) på jobbet idag fick jag leka vaktmästare och elevens val ballade ur :)
Vi kollade idag Bratz :) Nice :)

Träning så jvl gött :) så först promenad sedan hämtad Julia där efter gymmet 300 cal super nöjd hem ta ut hundarna blev stående en sväng med Linda innan och väl hemma blev det smörgås och 7 minutes challenge spm hag tänkt göra en 365 challenge av så ska göra den en gång om dagen i ett år :) jag är sjukt böjd att börjat träna och kommer att fortsätta som bara den :) måste få tillbaka min kropp och jag mår ju så möter böttre om jag tränar! :)
Jag och Julia kollade lite på baby mobiler idag :) blev kanske dessa :) dem molnen och molbkuddarna tror jag att hon bil ha :)



Men nu är det dags att sova :)

Av Cecilia - 5 december 2016 06:52

Hmm... tiden gick så fort igår med att åka hem, direkt till klädparty ut med hundarna sedan till torp handla julklappar... Ne rättare sagt skulle handlat julklappar ;) men blev bara julklappar till mig ;) Hahahah bh, Trosor och två tröjor från house of lola :) och en klänning från hm ????

Och idag börjar mitt nya liv på riktigt :) jag ska verkligen se till att jag kommer i form :) så idag blir det gymmet oavsett och jag ska i Em även köra 7minutes work out :) ska utmana mig själv nu :) i ett år göra det och träna :) så får vi se vad det blir för resultat :) jag villl så gärna känna mig snygg igen :) hoppas detta kommer bli bra :) det som också måste ske idag är lägenhets jakt :) ska skriva mig en lista :)



Men nu mina älsklingar så måste jag ta mig upp och försöka få på mig lite kläder för att kunna ta ut hundarna :) jag måste också äta lite frukost :)

Av Cecilia - 4 december 2016 07:54

Nu har hundarna ätit jag tror att jag fått med mig alla sakerna :) har lite kvar att hitta mej det är inget super viktigt :) lite hand och fotledsvikter :)

Jag kommer få hjälp med att sälja 3 symaskiner av mamma så har skrivit lite lätt info om dem men ska skriva mer hemma sedan :) och så hade jag glömt delar så får ändå fixa ner dem först :) ska typ sälja lite inredning som jag har ståendes över Allt också :)


Och som sagt allt är packat :) vet dock inte hur jag ska kunna få in allt detta i bilen XD :)





Men nu ska jag sno mig något att äta och springa och säga hej då här och försöka få ut allt i bilen :) Hahaha super trångt ;) ska ta mer kort sedan :)



Igår hade vi det super kul på julmarknaden och med våra challenges länge sen jag skrattade så mycket alltså ;)


Hahaha hoppas ni får en bra söndag :) så ska jag sätta fart här :)

Av Cecilia - 1 december 2016 22:36

Mötet med föräldrar gick bajs men det är Lungt jag är starkare nu och klarar mig

Lite fina plätt-tårtor :) hihi jag och Olle gick nuts på chokladsåsen och strösslet :) pannkakor med chokladsås awsome :)

Lite allmänna bilder från dagen :) lite pannkaks tårts Making :) fick dito idag :) och vi började med staden på tekniken och gjorde lite No-labb med min klass :)

Av Cecilia - 1 december 2016 05:52

Idag är det yras födelsedag :) det firades nu med en tennis boll eftersom kalaset är i Em :) pannkakstårta med mina älskade grannar <3 så mysigt :)

Idag blir det också jobb men bara till 14 :) så det är skönt :) ska försöks jobba undan lite idag :) får se hur jag lyckas med det :)

Allmänt · Alva · Yra

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards