Alla inlägg den 2 januari 2017

Av Cecilia - 2 januari 2017 07:33

Jag har haft någon form av skrivkramp det senaste! Jag tar bilder och kommer på vad jag ska blogga om men sen händer det inget! Det är som att kraften tar slut att jag inte kommer mig för stt skriva! Det är så sjukt jobbigt för bloggandet betyder så mycket för mig men nu är det 2017 och det är dags att sätta igång!

Tydligen så kommer 2017 bli helt fantastiskt om man ser till vad Facebook säger ;) Jag hoppas ju ändå att detta är till viss del sant för jag orkar inte må dåligt mer :/ Jag orkar inte vänta på att mitt liv ska börja igen! Detta uppbrott som jag än så länge främst ser som en paus i mitt fortsatta liv, jag står och stampar med kartan och kompassen men det är för många viljor så det går inte! Men idag så ska jag börja ta tag i det igen! För i nästa vecka kommer jag att flytta oavsett om det är smart eller inte! Jag måste därifrån, bryta ihop för att pussla ihop mitt liv igen! Så hoppas verkligen att mina mål för 2017 kommer bli sanning! Sen vet jag att inget kommer gratis och att det krävs jobb och jag hoppas att flytten ger mig styrkan att fortsätta :)

Just nu så har jag rymt till okänd ort för att få distans samt att gömma mig undan lite detta fungerade en vecka men nu är tankarna ikapp och jag har smått panik men tänker att dt löser sig nog :) det är sjukt skönt att känna sig uppskattad igen och att man har någon att prata med eller bara vara tyst med :) det är så sjukt skönt :)

Nyår var lugn och nykter ihop med hundarna och film :) faktiskt bästa nyår på länge :) att vila upp sig var precis det jag behövde :) Jag behöver verkligen inte mer för att trivas :) hoppas ni alla haft en bra nyår med :) men ska försöka bli bättre på blogga :)

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards