Alla inlägg den 8 januari 2017

Av Cecilia - 8 januari 2017 16:38


Ja morgonen var ganska jobbig eller jag lyssnade på musik och var ganska taggad försökte sova men när båda hundarna försökte att sitta på stolarna slutade det med att vi satt alla tre på tvp stolar dvs jag i mitten av de båda stolarna :) bortskämda hundar alltså <3


Utsikten var så fin :) jag som hatar vinter men älskar vinterlandskap :)

Linus och Johanna hämtade upp mig på stationen i Skövde och skjutsade mig till mamma där det blev frukost och semlor sedan en tupplur innan mat :) ? och Linnea fick feeling att sumpa pepparkaka huset XD

?

Men nu bär det av till Sandra en sväng med ett stopp på affären för att fixa dricka och få igång kroppen igen :) alltid lika roligt at vara jag :)

Av Cecilia - 8 januari 2017 07:05

Jag som fortfarande Inte kan sova och som är fast på tåg utan att kunna prata med någon för alla är så tråkiga och sover .... sjukt dålig stil när jag behöver någon som underhåller mig! ;) Hahahaha Ne det ät faktiskt ganska skönt att vara här och bara tänka och fundera på allt man varit med om de senare veckorna och hur mycket man verkligen behövde det! <3 mr du vet vem du är och du har gjort mitt liv till något bra igen inte bara strul <3

Hoppas att jag kan sova en sväng nu för sjukt många ahrbgått av och med bara 1 stopp kvar innan jag ska av så tror jag chansen att någon ska sitta på den platsen är minimal :) men nästa stopp är 9.00 så nu blir det sova en sväng :)

Jag känner mig sjukt lycklig även om jag är påväg hem till kaos, krig och katastrof så finns det en "silver lining" och det är du <3 och hundarna och är så glad att det funkar så bra med oss 4 :) Hahaha mycket kärlek såhär en sömnlös natt :) hur fan ska jag palla att köra bilen hem sedan XD Hahaha katastrof Jaja jag får prata med mr helt enkelt så att jag håller mig vaken :p

Av Cecilia - 8 januari 2017 05:38

Sjukt bra musik i öronen och oron för att komma hem håller mig nu vaken. Hundarna sover <3

Mina bebisar <3 ni är mitt allt och jag älskar er så mycket även om det komplicerar en del saker i mitt liv som att man aldrig kan få en sovmorgon att man har svårt att gå och komma som man vill hemma :) men det är verkligen så värt det <3 ni är bäst <3 älskar er så mycket mammagrisarna <3 och självklart så. Vaknade nu Alva till... suck älskar dig men du är nyfiken i en strut på en av tågets sötaste resenärer <3

Låten <3

Av Cecilia - 8 januari 2017 04:41

Äntligen!
Alva har nu lugnat ner sig på tåget så att jag faktiskt kanske kan få sova en sväng jag med :) så nu lurar med musik och drömma sig bort till mr <3

Så bra musik här<3

Av Cecilia - 8 januari 2017 03:47

Igår kväll så följde jag med mr efter hockey match för att vara med som socialtstöd till när han drack. Helt okey kunde drukit men hade sjukt ont i kroppen så vågade inte att missa några mediciner :/ så fick vara nykter men mr drack för oss båda och lite väl mycket ;) så dagens anda har gått i ångest med det mesta! Jag har ångest över att åka hem ta tag i mitt liv mr hade ångest över allt han gjort och sagt som jag så snällt berättade för honom att han gjort :p Hahaha sjukt elakt men försökte bota min ångest genom att ge han ångest :p Hahaha så länge jag inte har ångest så tänker jag att dt blir bra ;) Hahaha stackars mr, när han läser detta så tycker jag nästan synd om honom. Så älsklingen när och om du läser detta så ber jag om ursäkt och jag tyckte bara att allt var kul så skäms inte <3
Så dagen har varit mest slappar dag :) jag har haft ont i kroppen och mr varit bakis och ångest har vi ju haft båda två :) men kl 05 var jag uppe för att ta ut hundarna trotts att man kom hem strax innan 02 på natten. Stackars mr syster som skulle börja jobba typ när jg gick upp och hin var den som fick skjutsa då jag bara har automat kort :/ och hennes jobb var inte så lätt som man kan ha trott med två fulla som inte riktigt betedde sig så som jag och hon ville, Hahaha där av en del av ångesten ;) men hur som helst så var jag iaf uppe kl 5 tog ut hundarna gav dem mat gick ut igen vid 08 för att ta en längre promenad kroppen fixade dock inte detta så hundarna fick springa lösa på en gräsplan i närheten av lägenheten :)

Där efter så var det säng läge tills travet började och jag kunde börja med maten :) jag kokade en potatisgratäng på franskt vis och gjorde helstekt fläskfilé med morotsstavar och champinjoner brevid :) till detta blev det en sallad :)


Under tiden av matlagningen och ät-ningen så mös hundar och njöt av sina liv tillsammans med oss :) asså Alva är så skön alltså XD Hahaha älskar henne :) den hunden kan charma vem som helst ;)

Asså vilken dag
Sedan blev det kväll och ångesten blev sjukt tydlig. knappt att jag lyckades att hålla tårarna borta! Den här mr betyder nog mer för mig än vad jag vill erkänna och det var sjukt jobbigt att lämna min tillflyktsort. Jag har inte mått så här bra på hur länge som helst! Allt var så okomplicerat och enkelt! Jag kom på tåget med hundarna och lämnade mr kvar... det känns fruktansvärt att vi inte kan ses på ett tag nu.... hatar det... hade varit så mycket enklare om vi bott närmare varandra. Men livet ska inte vara enkelt detta kanske är bra eftersom jag har lätt att kasta mig in i saker utan att fundera på varför ;) utan bara göra vad mina känslor och framför allt hjärta säger åt mig att göra. Jag ser mig själv som optimistisk och fri så ibland går det kanske sjukt fort! Men man ska aldrig vara rädd för känslor heller för då kan det leda till att man aldrig låter sig känna eller göra sådant som känns rätt. Men här tror jag att avståndet är något bra så jag hinner få ordning på mitt liv och vart jag vill och vad jag vill ha i livet helt klart först. Jag måste verkligen frigöra mig från hus och Erik! Annars blir inte det vi har på riktigt någon gång!

Hmm börjar bli sjukt trött här alltså :p Hahhaa och Alva kan inte slappna av så får väl försöka hålla mig vaken :/ i några timmar till iaf :)

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards