Alla inlägg den 17 januari 2017

Av Cecilia - 17 januari 2017 05:51

Jag vet Inte riktigt vad jag gör på dagarna alltså :) kvällarna är nu mer fyllda av aktiviteter får försöka bli bättre på att blogga även på kvällstid <3 igår då satt jag i telefon sedan blev jag bjuden på mat hos mina hyresvärdar super gott :) efter det så fick hundarna mat och vi drog till Edet och tog en långpromenad :)

Jag har hämtat massa ljus nu i huset :) och funderar på att hämta min stora blomma men jag vet inte ;) känns jobbigt ;) men exet vill ju liksom inte ha den så kanske får ta med den idag :) men den är så tung men det löser sig nog :) ska prata lite med han idag om möbler som är kvar och hur vi ska göra med dem :)


Myser så här på morgonen med ljus och eld <3 stig livet är faktiskt ganska skönt :) men efter lönen ska jag köpa mig två små fläktar och ställa en i köket och en i badrummet så att jag får upp en högre grundtenperarur :)

Planen för idag är läkar besök innan jobbet men det kommer ju säkert att dra över men är bara insatt extra idag så det är ingen fara :) sedan lektion och så måste jag fått ringt.

Vatten och sophämtning på kommunen och skriva det på exet!

Gyn som inte svarade igår

Banken

Smsa Ex och hans föräldrar

Hmm är det något mer? Det vet jag inte ;)

Ska också försöka göra baby nest mall idag :) och grejja lite med garn och så :) vet inte riktigt vad jag tänker att jag ska göra först men har ett mönster på en elefant som jag skulle vilja göra :) vi får helt enkelt se här på lunchen vad jag har bestämt mig för :)

Saknar mr så sjukt mycket och trots att vi lägger oss sent varje dag och man är typ i zombie mode varje morgon när man vaknar så är det verkligen så värt det <3 det är så härligt <3
Hoppas ni alla får en bra dag :)

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards