Alla inlägg den 3 februari 2017

Av Cecilia - 3 februari 2017 21:29

Upp och ner dag! Trodde jag skulle dö på skolan för jag mådde inte alls bra och bara längtade hem! Och det strulade sig med Apoteket vars system låg nere så ingen kunde få medicin! Och min var ju självklart slut och jag som vanligt ute i sista minut! Suck! Men jag var stark och försökte härda ut hela dagen och så kom jag hem pallade knappt att gå ur bilen så kom min älskade hyresvärd hem med och frågade hur det var och jag sa att jag var lite krasslig och inte mådde bra! Hon sa gå in till hundarna och ta ut dem och kom in sen så fixar jag te till dig och fika! Jag kände inte för det men tackade ja ändå!

Fick ut hundarna :) och mös med dem lite för att sen gå över till huset :) jag möttes av både indiskt te (vatten på något sätt kokat med massa kryddor och det var så gott) och uppkokat vatten med citron och ingefära som jag sedan fick mitt vanliga te i :) 20 min senare så kände jag mig bra :)

Sen skulle det tvättas så jag hämtade min tvätt och slängde in den där :) så det kändes bra att det ärgjort nu innan jag åker upp till mitt hjärta och hem? efter det bjöds jag på pizza och jag sol knappt äter i vanliga fall och mått sjukt illa idag lyckades att nästan äta upp hela blev sjukt förvånad för gillar det inte ens men det var nog vad jag behövde :) där efter så hjälpte jag Samantha med sina läxor och sedan målade vi :)

Den här bilden är på min stuga av Samantha ? så söt är hon ?


Men nu ligger jag i sängen :) funderar på att kolla på en bok jag började skriva för länge sen ? men vet inte riktigt om jag är där Mentalt. :) ska läsa den iaf :)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2017
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards