Alla inlägg den 4 februari 2017

Av Cecilia - 4 februari 2017 06:56

Jag mår bättre i kroppen men förkylningen är värre och jag vet ju att den kommer inte släppa förrän det blir varmare ute ?? men men sånt är livet känns sjukt skönt att det inte känns värre isf i kroppen :) men samtidigt så brukar jag må bra innan jag rör på mig ;)

Jag och mr pratade igår kväll länge om massa olika saker som skett på dagen bl.a En föreläsning som jag varit på med mina åk 9 som handlade om civilkurage :) ämnet super bra men eleverna super omottagliga det var ett ganska tungt ämne och han berättade livsöden om ex:

Malala

Sophie Scholl

Witold Pilecki

Voltair

Amy Goodman

Wesley Autrey


Hundarna låg och sov under hela samtalet typ ;) Alva låg och höll min arm super länge för att jag skulle klia mera ? älskar dem här hundarna ?

Vad ska jag göra idag :) jo jag tänker att jag ska sy och pyssla lite :) och jag behöver städa och diska så det blir att grejja här i stugan idag :) känns skönt tänker att jag i morgon tar bilen till Trollhättan och hämtar saker som ska vara med upp till mr och saker som ska dit vi byter lite platta en stund ;)

Men nu blir det att slappa någon timme till först :)

Av Cecilia - 4 februari 2017 06:44

Inte på ett dåligt sätt visst det är kanske lite över dramatiskt men det känns så ? jag håller på att tappa det ;) fan vad jag längtar fan vad jag vill att helgen ska ta slut. Måste sluta svära men det finns inte tillräckligt med ord som kan beskriva vad jag känner för dig hur mycket jag saknar dig och hur mycket jag faktiskt älskar dig ?



Men nu är det 5 dagar kvar!

5 dagar tills jag kan ligga och titta in i dina vackra ögon,

5 dagar tills jag kan få hålla din hand,

5 dagar tills jag och Alva ligger brevid dig i sängen och somnar på din arm,

5 dagar tills du och yra snarkar ikapp ?,

5 dagar tills jag kan slappna av ?

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2017
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards