Direktlänk till inlägg 5 februari 2017

Känner mig inte bra :/

Av Cecilia - 5 februari 2017 07:41


Sen igår morse efter att hundarna fått mat och jag somnat om har jag inte mått bra i kroppen känner min trött och sliten och vill egentligen inte göra något. Jag blir lite rädd för mig själv och jag vet att det beror på veckan som kommer det är så mycket som ska ske ? jag får lite lätt panik, för jag har inte så stor kontroll över något som sker i veckan med möte och så :/ det känns jobbigt men mr försökte att stötta det nådde fram halvvägs ungefär och jag flydde in i boken vingklippt ängel och läste klart nästan hela boken igår ska lösa klar de sista 20 sidorna idag :) så hoppas jag att jag kan gråta utifrån den idag igen så att jag kan få bort all oro son tynger mig ?

I går Em kom min hyresvärd och var orolig för att jag inte synts till, jag var ju i sängen till väldigt sent. Detta resulterade i att dagen slutade med att jag satt hos henne några timmar fick mat mm och vi snackade om allt :) vi bokade in oss på en tjejkväll :) sen blev jag lite krasslig igen gick in och gav hundarna mat och sedan lade jag mig igen för att läsa en stund tills mr hade tid att ringa :)

Samtalet med mr igår kväll/natt blev även det väldigt tungt och jag hade egentligen inte ork med allt men jag försökte! :) jag vill inte att mina dippar ska komma i vägen för vår öppenhet kring våra liv och tankar kring framtiden mm. Så även om det var tungt så fullföljde jag det och är stolt över det :) jag har många spöken som kan poppa upp ibland från det förflutna men igår lät jag inte mig själv tappa kontrollen och genomförde det tunga trotts att det var tungt ? och det ser jag som en vinst ?
Så idag är dippen inte alls lika djup och jag ska försök jobba idag och få några måsten bort som tvätt och jobb och lite annat ? jag måste få ordning på allt :) det ät slutspurten nu på mycket jag ska bara orka igenom allt som nu ska ske :) tur jag har mr vid min sida ?

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cecilia - 8 februari 2017 06:12

Idag kommer det vara full fart :) det var det iof igår med med alla lektioner sluta sent hem till Linda få mat och prata :) sedan till Trollhättan hämta saker från förrådet för att kunna få med allt jag vill få med i morgon :) då resan upp till ingen...

Av Cecilia - 8 februari 2017 05:59


Det är en dag kvar! En dag! Jag längtar så jag tror jag håller på att dö ? 1 dag kvar 1 dag tills jag är i dina armar och hör dig viska jag älskar dig ? ...

Av Cecilia - 7 februari 2017 06:32

Då jag råkade somna sent för att jag lyssnade på musik är jag idag katastrof trött :) har bestämt mig för att försöka sluta svära så mycket son jag gör :) jag är lycklig och glad och snart är vi tillsammans :) jag borde gå in och dusha men just nu är...

Av Cecilia - 7 februari 2017 06:31


Vi låg och pratade igår inte allt för länge men han fick somna hyfsat i tid :) jag råkade ligga och lyssna på musik alldeles för länge :) men somnade typ 01 tror jag ? Men idag så är det bra 2 dagar kvar ? 2 dagar tills vi tillsammans kan lyss...

Av Cecilia - 6 februari 2017 05:55

Idag har jag bara 2 lektioner :) och så ska jag jobba med tekniken med en vikarie :) vi ska skriva ut prov och de case vi gjorde förra veckan :) dessutom så är tanken att vi ska rätta massa teknikuppgifter som inte rättats ännu :) så det hoppas vi ...

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2017
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards