Alla inlägg den 8 februari 2017

Av Cecilia - 8 februari 2017 06:12

Idag kommer det vara full fart :) det var det iof igår med med alla lektioner sluta sent hem till Linda få mat och prata :) sedan till Trollhättan hämta saker från förrådet för att kunna få med allt jag vill få med i morgon :) då resan upp till ingenstans börjar :)

Det kommer bli tufft att köra men vad ska man göra liksom :) allt för dig hjärtat ?

Och jag och Linda provade igår att göra en mudcake i micron med nutella :) super god men sjukt mättsam :)

Hundarna låg i sängen igår och mös :)

Och fick prova sina bälten igår :) allt gick super :) känns så sjukt bra allt är inte så stressad alla för resan :) känns bara spännande :)

Idag så är det packning och möte som gäller och städa lite i stugan :) men nu ska jag ringa mr och väcka honom :) har visst blivit lite sen här denna morgon :)

Puss puss hoppas ni har en super bra dag :) ska uppdatera lite sen med packning och annat :) ?

Av Cecilia - 8 februari 2017 05:59


Det är en dag kvar! En dag! Jag längtar så jag tror jag håller på att dö ?

1 dag kvar

1 dag tills jag är i dina armar och hör dig viska jag älskar dig ?

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2017
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards