Alla inlägg under juli 2013

Av Cecilia - 6 juli 2013 07:31

Vart ute med hunden :) och hör och häpna faktiskt ätit frukost :) haha ovanligt men sant... Dock är det för jag sovit för lite.. Ca 4.5 timmar... Hade behövt några till :/ speciellt då 13 timmars arbetspass väntar och sedan ett 23 timmars pass i morgon till måndag :/ så jvl pissigt :/ men får sova ut på tisdag :)

Så nu sitter jag på tåget och lyssnar på musik och funderar på om jag ska försöka sova en stund :)

På väg till tåget såg jag några som också gottade sig i solen och såg till att vara nyttiga :) några små bin som samlade nektar :) dem var väldigt snabba och min kamera seg så syns knappt :P

Hmm

Av Cecilia - 5 juli 2013 14:50

Jag förstår verkligen inte vad jag gör för fel! Den ena killen efter den andra är svin! Idioter! Och värre än den förra! Är det svårt att hitta normala killar? Eller? Så sjukt jvl trött på detta!?!

Asså denna gång har jag fan gett upp för livet! Jag orkar inte mer! Vill inte mer! Och det senaste året har jag inte hittat någon som ens skulle kunna vara ngt... Jag dras till svin och är sjukt snabb med att friendzoona!

Hmm men jag orkar inte mer nu!

Av Cecilia - 5 juli 2013 14:12

Sov as länge men vaknade flera gånger under dagen... Har sjukt ont i kroppen... Jvl piss kropp!!!

Jag och yra sitter och väntar på Moa och Tove som är på nordstan ;) på hm ;) yra tränar socialträning idag :) går jätte bra ;)

Min outfit for today ;)

Omg

Av Cecilia - 4 juli 2013 13:54

Vilken dag... Helt slut känns som om jag kommer somna när som... Men nu är bara en tredjedel av boendena hemma så jag ligger och vilar mina höfter och min rygg och har stödskenorna på händerna så det är rätt okey :) men är sjukt trött alltså :/ och ont över allt kommer somna gott ikväll när jag kommer hem :)

Min klocka ringde 05.30 i morses åkte till jobbet 06.52 ... För tidigt alltså :/ nu vila sedan jobba lite ;)

Av Cecilia - 3 juli 2013 23:02

Städning, tvättning, matlagning och hund och barn...

Too much men nu efter promenad ligger jag helt utslagen i sängen ;) sov gott i morgon börjar jobbet :P

Av Cecilia - 3 juli 2013 08:57

Sov hos Sandra och barnen då Johan sov ute i skogen med jobbet :) låter oerhört inspirerande att vara skogshuggare eller vad det är ;) tyvärr blev det inte så jätte mysigt i morses då jag var tvungen att vara tillbaka i "stan" (hålan Tidaholm ;) ) kl 08.20 senast typ :/ för resa hem med Tove och Moa :)

Och yra självklart :) idag så är det städning, tvätt och mat som står på schemat :) sedan lägga sig i tid börjar jobbet kl 08.00 i morgon :)

Men det är lite av det som händer idag :)

Hoppas ni också får en bra dag :) nu ska jag nog läsa lite bok eller skriva lite på min egen :)

Av Cecilia - 2 juli 2013 09:41

Yra äter nu choklad dricker urskakad Loka ur glas som mamma håller för hon ville inte alls hoppa ner från stolen och avsluta måltiden med att torka sig på mammas jeans :P unge :)

Av Cecilia - 2 juli 2013 09:17

Naaaw <3 <3

[Bild]

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5 6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards