Alla inlägg under februari 2014

Av Cecilia - 23 februari 2014 15:44

Ja vad ska man säga jag tog ut mig för mycket... Var ute med hunden förut och nu får man lida Pin för det... Asså helvete vet i fan vad man ska göra... Vi ska åka till älvängen sedan och äta tacos men vet inte om jag pallar det eller jobb i morgon... Suck... De tidigare gångerna av detta så var psyket värst och helt trasigt... Men nu när jag mår bra och lever stabilt så är det smärtan som typ tär sönder mig...


Åååå jvl piss liv... Suck... Inte ens chokladpudding hjälper... Hmmm... Jvl skit... Ne sova så man blir på bättre humör kanske ;) haha


Talk later ;)

Av Cecilia - 22 februari 2014 23:11

Mitt liv är nu bättre än jag någonsin hoppats att det skulle kunna vara... Jag är verkligen så lycklig och trotts allt som hänt det senaste med tuffa beslut och jobbiga läkarbesök så har jag ett oerhört stöd av Erik ?? Jag är så lycklig över att jag har honom ?? Och att yra bor hemma ?? Trotts att jag förlorade tjoffsan för ca en vecka sedan ??

Det jag tänker på är barndomen och våra förebilder och hur vår värld sliter sönder alla idoler... Jag kollar på crossroads och funderar... Har vi verkligen så tråkiga liv och måste tracka ner på dem som förser oss med musik, filmer, konserter och underhållning. Det är inte deras fel oftast, genom att vi vill läsa och komma upp till detta omöjliga stjärn ideal! Vi vill läsa om dem, höra allt och veta allt speciellt alla sjukdomar, dumheter, droger mm som är i deras liv. Liksom har inte vi något bättre för oss? Men det märkligaste av allt är att vi driver dessa stjärnor till fördärvelse, dem förföljs, jagas och plåtas ständigt bara för vår underhållnings skull.. Detta anser iaf jag är en bidragande faktor till att dem tar droger och att dem gör dumma saker, visst man kan inte skylla allt på det, men vi skulle ha betydligt bättre förebilder om dem inte blev förföljda... Jag förstår inte att vi har så lite problem att vi säljer mer nöjesnyheter och skvaller än att faktiskt hjälpa världen att komma på bättre fötter och lägga dem pengarna som vi lägger på nöjesnyheter och lägga det på saker som hjälper miljön, våra medmänniskor och djuren som bor här på jorden.

Det tog två månader att hitta ett nyårslöfte men nu har jag hittar det :)

Ja har ni frågor är det bara att kommentera ;)

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards