Alla inlägg den 15 juni 2013

Av Cecilia - 15 juni 2013 19:47

Till mat blev det kycklingklubbor med honung och curry stekt med bacon :) och till det hasselbackspotatis och en cremefreiche sås med persilja, rödlök, curry och salt :)

Och som vanligt as gott :) förvånar mig själv :P hihi :) men kycklingklubborna kryddades med curry, vitlökspulver och salt och honung :) super super nice :)

efterrätt glass med fruktsallad och hemmagjord choklad sås och maränger haha ;) men matkoma just nu så blir vila ihop med Karlsson på taket :)

Av Cecilia - 15 juni 2013 17:20

Buslandet check ;)
Handla check ;)
Trötta barn hemma och fått saft check ;)
All mat som handlades inne i kyl, frys och skafferi :) check ;)
Nu modig på tv och jag sitter och bloggar och bara njuter av tystnaden ;) hihi 4 timmar strax över det blev det till slut :) och jag och barn nöjda och trötta ;) nu vila strax göra mat :)
Kyckling klubbor med hasselbackspotatis och cremefreiche :) sååå nice :) och efterrätten blir fruktsallad med glass och varmchoklad sås som jag ska göra ;) mmmm super gott ;) hihi sedan får vi se vi köpte arlas mjukglass ;) har aldrig smakat men det blir nog super nice :)

Men barnen är as nöjda :) detta får vi göra om :)

Nu vila i några min innan potatis skalnings dags :)

Av Cecilia - 15 juni 2013 13:37

Lek och buslandet är snart avklarat :) lek och bus :) mat och sockervadd mm ;) super nice :)

Super super fun ;)

Av Cecilia - 15 juni 2013 09:26

Hann inte med att handla igår så måste köpa frukost på vägen till barnen :)

Jag prioriterade att diska i morses istället för att fixa frukost xD men nu är det fiiint :)

Och idag är det bekväma skor och kläder som gäller :) lek och bus landet är ju på planeringen idag :)

Mitt hår gör lite som det vill idag xD haha ;) ha en trevlig morgon för nu ska jag försöka mig på att fixa frukost :) :)

Av Cecilia - 15 juni 2013 00:04

Har för mycket kläder och stuffs ;) haha men det ska omorganiseras vecka 26 :) men är nöjd över att jag fått tummen ur och lagat/sytt om :) även om den rosa och ljusgula/hudfärgade klänningen ska få lite sparkels också ;) hihi ;) men nu sova :) en spännande dag med kusinerna i morgon på buslandet så need My sleeeep :)

Sov gott ;) det ska jag göra :) puss och kram :)

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards