Alla inlägg under september 2016

Av Cecilia - 21 september 2016 19:49

Alla omdömen är gjorda :) salarna städade och bron har inte ställt till med några problem och jag har målat :) ätit kvällsmat och hundarna har fått mat och är väl strax påväg till gymmet :) men ska kolla klart programmet med carolina gynning ;) sjukt roligt :)

Av Cecilia - 21 september 2016 04:53

Nu är det dags att gå upp det är sjukt tungt för jag är förkyld :/ känner mig inte så pigg idag :/ men det är bara att köra på :) har lite grejer att fixa med innan jobbet :)
Jag ska bädda ur sängen :)
Och vika det som är i torktumlaren och på sträcket som är blött och hänga upp lite t v tvätt :) oxh slänga igång tvättmaskin med sängkläder oxh vit tvätt :) oxh så stöds köket var så trött igår så kom.mig inte riktigt för att göra det :) och.så ska jag maila lite och så :)

Glömde.skriva det igår men städade min sal och det blev så himla bra :) älskar det :) super bra :) eleverna var helt fascinerande över att det var tomt typ :) och nu är jag nöjd :) awsome :) ne nu ska jag och hundarna ut :) ha en bra morgon ni som.går.upp mitt i natten. Som jag gör :)

Av Cecilia - 20 september 2016 22:57

Idag efter jobbet ringde min älskade lillebror och sa att han ville komma förbi på mat :) så roligt och yra blev helt till sig att hennes Minus kom som vi kallar honom det blev varken jobb eller träning ikväll men vad gör det när man får se sin lillebror <3 det behövde jag verkligen <3 nu blir det att sova godnatt <3

Av Cecilia - 20 september 2016 11:08

Morgonen har gått bra men nu är det dags att åka hem och äta tror jag :) Bilderna är från morgonens promenad nummer 2 :)

Allmänt · Alva · Yra
Av Cecilia - 20 september 2016 05:58

Att göra

Det jag måste göra :)
Hundar promenad 1 05.00 - fixat
Hundar mat 05,30 - fixat
Hundar promenad 2 06.30
Hundar promenad 3 11.30
Hundar promenad 4 16.00
Hundar promenad 5 17.30
Hundarna kvällsmat ca 18.00
Hundar promenad 6 20.00
Hundar promenad 7 21.30

Damsuga och damma :)
Vardagsrum, kök och hall, sovrum och badrum :) (jag hann inte med detta igår)

Träna på gymmet :) 300 cal under 26 min :)

Virka elefanter :)

Kommentera teknik uppgifter

Jag tänker ta bort vad jag vill och borde göra för att minska stressen jag skriver upp det jag måste göra så får man se vad som blir gjort sedan :)

Av Cecilia - 20 september 2016 05:55

Som sagt så somnade jag hyfsat tidigt igår typ strax efter 22 men vad hjälper det ;) det var sjukt segt att gå upp i morse :/

Inte ens hundarna var sugna ;) men vi blev lite sena men det är vi ikapp nu :) som tur är :) huvudet gör fortfarande ont och jag är så hungrig Att jag tror jag dör så ska strax upp och fixa det :)

Om ca 30 minuter är det dags för promenad nummer 2 för denna dag ;)

Av Cecilia - 20 september 2016 05:50

Jag somnade tidigt igår men hag var och tränade :) 300 cal under 30 min var mitt mål men lyckades på 25:45 så är asnöjd och det var ett rimligt mål :) så idag är det också 300 cal jag höjjer inte kalori gränsen utan försöker tävla med klockan denna vecka
:) så kanske jag höjjer på fredag :)

Där efter blev det mat hemma crêpes :) med sallad :)

Efter det så var jag och Linda på promenad :)

Av Cecilia - 19 september 2016 16:35

Jag gick tidigare idag eftersom jag glömt alla teknik uppgifter hemma :) tänkte inte på att det var unikum tid :) dvs tid att uppdatera elevernas matriser :) så det blev att åka till Ica och handla och nu sitter jag hemma och äter mellanmål :)

Jag är ju lite knäpp så jag äter morötterna med skal :) så gott :) alltid svenska morötter såklart :)

Har fyllt på frukten också älskar mitt fruktfat :) lovet it :) zelected levererar igen :)

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards