Direktlänk till inlägg 26 april 2016

shopping shopping

Av Cecilia - 26 april 2016 15:54

Jag vill ha möbler!!!!

mitt vardagsrum är ofullständigt och detta känns som ett stort hål i mitt hem som behöver att fyllas :) så här ser det ut just nu :) vår tanke är att ha ett lite mindre soffbord med soffa och möjligheter att sitta :) precis som vi hade innan när det stod våra utemöbler där :) men dem har nu fått åka ut :) jag ska ta en stund i helgen och städa ute på altanen tror jag :) men just nu ser mitt vardagsrum ut som ett tomt hål, detta är ett rum man går igenom hela dagana och det första man ser när man kommer hem.      

inredningen är på plats för det är ju mina zelected by houze saker som är hjärtat i vardagsrummet för tillfället men det behövs möbler och då har jag några alternativ här :) länkar finns om man klickar på bilderna :) ser snyggare ut så :) och det ser inte ut som ett reklam inslag :) 


detta för att jag älskar möbler som gömmer sitplatser :) jag tycker den är sjukt snygg det ända som hade kunnat vara bättre är att man skulle kunna förvarat typ alla mina garner m,m där :) men man kan inte få allt :) hahaha


Jag vill ju ha en bädd soffa men det får gärna inte se ut som en men här är en som jag skulle kunna tänka mig :) sjukt fin :) detta med en matta från ZBH. 

Stor matta ”Aiyana” Offwhite    Stor matta ”Aiyana” Svart

Dessa är på min wishlist så hårt alltså :):) love them :)


eller om man tänker helt om :) det finns ju även andra sidor som har fina produkter :) jag gillar en blandad stil som inte så många har :) och den första beställningen till huset med möbler är från MIO men det är inte så många som känner ingen MIOS formspårk så det är skönt men däremot dem som är MIO fantaster som mig ser det men en gång: Därför så letar jag runt om till exempel på nätet :)

Olof skåp (vit) 

Det finns ju även en del småmöbler som jag skulle vilja få in i vardagsummet som dessa :) 

Fabulous sideboard (Vit)



Men det får även vara enkla fomrer som detta:

RUHR 3-sits Bäddsoffa Grå i gruppen Inomhus / Soffor / Bäddsoffor hos Furniturebox (100-45-66363)


ju enklare destobättre för det är inte huvudattraktionen i vardagsrummet det är ju ändå pianot :) måste verkligen måla det vitt :)

ROPE Sittpuff Svart i gruppen Inomhus / Stolar / Sittpallar och bänkar hos Furniturebox (100-19-90093)

och det behöver ine vara fotöljer m.m för jag vill inte stänga vägen ut genom dörren till altanen utan snarare tvärt om det ska vara lätt att göra litet om man vill ut på altanen för att äta där :) dock tror jag att mina hundar hade älskat att bita  denna puffen :) men det är så hr jag tänker kring mitt vardagsrum det är en liten wishlist!


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cecilia - 8 februari 2017 06:12

Idag kommer det vara full fart :) det var det iof igår med med alla lektioner sluta sent hem till Linda få mat och prata :) sedan till Trollhättan hämta saker från förrådet för att kunna få med allt jag vill få med i morgon :) då resan upp till ingen...

Av Cecilia - 8 februari 2017 05:59


Det är en dag kvar! En dag! Jag längtar så jag tror jag håller på att dö ? 1 dag kvar 1 dag tills jag är i dina armar och hör dig viska jag älskar dig ? ...

Av Cecilia - 7 februari 2017 06:32

Då jag råkade somna sent för att jag lyssnade på musik är jag idag katastrof trött :) har bestämt mig för att försöka sluta svära så mycket son jag gör :) jag är lycklig och glad och snart är vi tillsammans :) jag borde gå in och dusha men just nu är...

Av Cecilia - 7 februari 2017 06:31


Vi låg och pratade igår inte allt för länge men han fick somna hyfsat i tid :) jag råkade ligga och lyssna på musik alldeles för länge :) men somnade typ 01 tror jag ? Men idag så är det bra 2 dagar kvar ? 2 dagar tills vi tillsammans kan lyss...

Av Cecilia - 6 februari 2017 05:55

Idag har jag bara 2 lektioner :) och så ska jag jobba med tekniken med en vikarie :) vi ska skriva ut prov och de case vi gjorde förra veckan :) dessutom så är tanken att vi ska rätta massa teknikuppgifter som inte rättats ännu :) så det hoppas vi ...

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards