Direktlänk till inlägg 26 april 2016

Doppresent

Av Cecilia - 26 april 2016 16:30

Jag håller på att försöka göra min blogg lite mer intressant inte bara blogga om mina hundar jämt  :) det är ju ändå det mest intressanta jag har :) Men det är kanske mest intressant för mig :) Detta gör att jag har ju lagt till kategorien wishlist :) alltså önskelista :) Detta för att visa andra delar av mitt liv, för det som inte syns på min blogg är den tiden jag lägger på att kolla på olika företag och kolla kläder, heminredning och olika typer av förslag på pyssel :) Så jag tänker att jag även idag ska lägga ut en liten notis om en hemsida jag kollar in på ibland :) och det är denna hemsida :) EbbesButik - en sida som har fina ullprodukter och barngrejer mfl. tänkte att jag skulle ha köpt ett fårskinn men efter att Alva käka upp det andra så får det vänta en stund innan dem får det :) konstigt va :)


   


Men då jag vet att vi i dagarna kommer att få en dopinbjudan och att dopet ska vara ganska snart :) så kikade jag in på denna för att kolla in vad man skulle kunna att köpa till den lilla Molly :)

jag snöade så klart in på den finaste dockvagnen jag vet <3

dockvagn-korgvagn

men också några av de träleksaker dem har i sitt sortiment som är roligt för en liten som också kan vara roligt länge :) men tror det lutar åt ett födelsedags tåg faktiskt eftersom det är en rolig och fin gåva :) enligt mig och på de dop jag har varit så är det inte så många som faktiskt har gett det :) sedan så får man av mig också en liten handgjord gåva och denna gång är det en beställning :) det är ett par skor som ska göras :) Det var stränga order från mamma Johanna där :) Jag älskar att hitta sådant som inte så många tänker på eller köper därför köper jag inte doppresenter på affärer som finns här :) jag älskar att shoppa på nätet :)


födelsedagståg-ljuståg-elefanttåg

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cecilia - 8 februari 2017 06:12

Idag kommer det vara full fart :) det var det iof igår med med alla lektioner sluta sent hem till Linda få mat och prata :) sedan till Trollhättan hämta saker från förrådet för att kunna få med allt jag vill få med i morgon :) då resan upp till ingen...

Av Cecilia - 8 februari 2017 05:59


Det är en dag kvar! En dag! Jag längtar så jag tror jag håller på att dö ? 1 dag kvar 1 dag tills jag är i dina armar och hör dig viska jag älskar dig ? ...

Av Cecilia - 7 februari 2017 06:32

Då jag råkade somna sent för att jag lyssnade på musik är jag idag katastrof trött :) har bestämt mig för att försöka sluta svära så mycket son jag gör :) jag är lycklig och glad och snart är vi tillsammans :) jag borde gå in och dusha men just nu är...

Av Cecilia - 7 februari 2017 06:31


Vi låg och pratade igår inte allt för länge men han fick somna hyfsat i tid :) jag råkade ligga och lyssna på musik alldeles för länge :) men somnade typ 01 tror jag ? Men idag så är det bra 2 dagar kvar ? 2 dagar tills vi tillsammans kan lyss...

Av Cecilia - 6 februari 2017 05:55

Idag har jag bara 2 lektioner :) och så ska jag jobba med tekniken med en vikarie :) vi ska skriva ut prov och de case vi gjorde förra veckan :) dessutom så är tanken att vi ska rätta massa teknikuppgifter som inte rättats ännu :) så det hoppas vi ...

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards