Alla inlägg den 13 juni 2016

Av Cecilia - 13 juni 2016 22:53

Haha jag och hundarna har haft en chill dag :) älskar det :) jobbet gick bra :) och eftermiddagen spenderades hos grannbarnen och kvällen promenad med grannen <3 fullt upp när man är ensam hemma :) hundarna är super trötta nu och jag har lagat mat <3

Älskar frost <3

Allmänt · Alva · Yra
Av Cecilia - 13 juni 2016 06:20

Nu har jag ätit frukost :) tömt soffan på kuddar ska strax ut och skaka lakanen från sängen och göra klart det innan jag tar och går ut med hundarna igen :) men allt är i fas nu :) disken är i plockad, tvätten från torktumlaren inlagd tvätten ifrån ställningen är fortfarande lite blöt så tar den ikväll :) men känner mig sjukt nöjd med min prestation även om jag är sjukt besviken på att jag slappat sönder 3 veckor :/

Dagens planering är följande :)
Vad måste jag göra. ;)
Ut med hundarna 1 ca 05.00 - fixat
Ge hundarna frukost - fixat
ut med hundarna 2 ca 07.00
ut med hundarna 3 ca 11.30
ut med hundarna 4 ca 15.30
Ge hundarna mat :)
Ut med hundarna 5 ca 19.00
Ut med hundarna 6 ca 22.00
Ta bort kuddar ur soffan -Fixat
Lägg i kuddar i soffan :)
Starta diskmaskinen
Plocka ur diskmaskinen
Vika tvätt - fixat
Dammsuga vardagsrum, sovrum och kök, hall och lillabadrummet, stora badrummet :)

Detta borde jag göra :)
Sy klart 9ors arbete
Fixa gardiner :)

Detta vill jag göra :)
Den svarta klänningen sy klart
Den röda klänningen
Gröna byxor
Svarta byxor
Grejja med idé till företag :)

Av Cecilia - 13 juni 2016 05:41

Så då äntligen kom jag upp i tid! Var hur trött som helst egentligen men lyckades ta mig upp :) och har ställt fram frukost! Börjar plocka ur diskmaskien och sitter nu och väntar på att hundarna ska äta upp sin frukost :)

Som nu ser är Alva lite orolig idag så får sitta här och äta med henne :) eller ja stötta så att det äts :) inte springa runt och stressa ;)

Vi har tillock med varit ute på promenad :)

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30
<<< Juni 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards