Alla inlägg den 10 augusti 2016

Av Cecilia - 10 augusti 2016 22:42

Ibland alltså :) jag skulle gjort hur mycket som helst idag... Vad gjorde jag! Satt hela förmiddagen och spelade spel på telefonen och kollade på hobbit filmerna XD jag suger :p

Hundarna fick leka en sväng på gräsmattan :) och vi har gått två jätte långa promenader idag :) en med en ny vän som också adopterat en hund från hundar utan hem :) det var så trevligt att utbyta erfarenheter :) och en promenad till återvinningen och till grannens föräldrar för att lämna lite rabarber :) Linda var då med :) hundarna är nu super trötta så jvl gött ;) då Alva varit i destruktion mode ;p

Hemma hos Lindas föräldrar så gjorde sig mina hundar hemmastadda och fjäskade och fick korv :) yra satte sig vid kylen :) och fick både godis och korv :) galna hundar :) mår fortfarande illa så ska väl sova nu <3

Av Cecilia - 10 augusti 2016 11:06

Mår fortfarande dåligt fattar inte vad det är, kanske är något jag måste sluta med som jag äter! Men jag vet inte! Min kropp är inte redo för jobb kan jag iaf säga! Men idag ska jag ta mig i kragen här snart och sätta igång och sy klart mina byxor, mina T-shirts klänningar och kläder som ska lagas :) behöver ta ut hundarna på en prommenad med dem har bara fått gå ut på baksidan då jag var yr i morse :) men jag måste pressa mig lite tror jag :)

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10
11
12 13 14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards