Alla inlägg den 19 augusti 2016

Av Cecilia - 19 augusti 2016 05:38

Igår kväll så lade min älskade telefon av för 4 e gången inte helt oväntat men sjukt irriterande,
;) skärmen var dock helt krossad och nu fungerar inte touchen på skärmen så igår kväll så hann jag inte blogga jag försökte starta om så jag fick alla anteckningar som jag hade på telefonen med diverse saker... Det gick inte.... Men fick en del! Men sakna ändå min Telefon....hatar att vara utan den. Erik sa att jag kunde ta hans Z3a men jag vill ha min iPhone hatar de andra telefonerna! iPhone är den enda telefonen för mig! Så nu kan jag inte spela Pokémon heller sjukt irriterande! Men har varit utmed hundarna och gett dem frukost och fixat både frukost och lunch till Erik som han ska ha led sig till jobbet :) och självklart är också disken fixad :)

Har sovit super dåligt i natt så hoppas att jag kan sova en sväng nu :)

Ska visa lite bilder från igår tänkte jag :)

Fick iaf ordning på fitbits programmet på ipaden så kan iaf använda den på dagarna men tycker det är jobbigt att gå ut med hundarna utan telefon för att jag inte håller koll på klockan då! Lite rädd för att komma försent! Men tänkte nog sova en sväng nu eftersom jag är i fas med allt som jag borde gör :)

Ska försöka hitta ett sätt att rädda min telefon ;)

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10
11
12 13 14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards