Alla inlägg den 20 december 2012

Av Cecilia - 20 december 2012 17:57

idag ska jag försöka mig på:
ta mig ur sängen.... (har så sjukt ont)
julkalendern
slöjd planering
slöjd dokumentation
komplettering seminarium 6
maila och skicka mess till gruppen
kolla över stiftelse grejjer
fixa loggo/sida till företaget
ikea???? (I morgon)
kolla på VFU-analys
sjukgymnasten
träning/hälso programmet ska upprättas

diskat

 


hmm typ ingenting gjort :) men var och gjorde en gamla mormor väldigt glad genom att gå in och äta och fika med hemme och sedan har jag myst med mina djur med :) sedan så har jag slappat lite med och det behövdes verkligen :) NU ska jag sätta igång med lite slöjd uppgifter och vfu analysen :) jag har en situation ska bara få ner den på pappret. 



 

hihi :)


 

Av Cecilia - 20 december 2012 17:51

slappar lite :P och kollar lite klipp :P

Av Cecilia - 20 december 2012 11:38








http://www.slv.se/sv/grupp1/Mat-och-naring/kostrad/Test-matvanekollen/

 

   

jag äter för mycket godis :P haha kan man väl inte tro :P haha


min nuvarande vikt är på; 73.7

alldelse för mycket eller egentligen utan silikon 72.8

målvikten: är 60 -65 kg

så mycket som jag vägde när jag mådde som bäst :) 

jaja nu ska jag äta frukost och sedan promenera iväg till partille rehab och fundera ut min hälso och motions plan, min godis/glass/kak/socker diet funkar inte alltså :P

Av Cecilia - 20 december 2012 11:29

har fortfarande inte ens kommit upp från sängen... orkar inte ens lyfta böckerna... dags att ta isg upp och traska i väg till partillerehab med min remiss och se om de kan hjälpa mig och jag måste måste måste börja träna igen...


får bli en tur till gymmet i morgon... Kanske... hihi :P nee men ska väl ta tag i kläder läxor och skit nu såå man inte ligger och är arg och surfar runt hela dagen för att få panik att en hel dag gått och man inte fått något gjort... helvete... jaja det blir säkert bra sedan :)


Nu första mission: FRUKOST!!!!!! min mage skriker efter mat :P

Av Cecilia - 20 december 2012 09:51

idag ska jag försöka mig på:

ta mig ur sängen.... (har så sjukt ont)

julkalendern

slöjd planering

slöjd dokumentation

komplettering seminarium 6

maila och skicka mess till gruppen

kolla över stiftelse grejjer

fixa loggo/sida till företaget

ikea???? (KANSKE)

kolla på VFU-analys

sjukgymnasten

träning/hälso programmet ska upprättas


ååå detta är verkligen inte min dag idag altså blev så besviken när jag vaknade i morse och hela kroppen värkte. nog att den värker ibland men att det gör så ont och jag knappt orkar sätta mig upp i sängen det var länge sedan... Mmm stressen tar ut sin rätt och kanske dags att planera lite träning m.m nu...


jaja nu sla jag iaf vila en stund så får vi se hur mycket som jag klarar att göra idag :)

Av Cecilia - 20 december 2012 09:34

Stress.stress inte bra för idag lade min kropp av... Lederna gör as.ont och ryggen med och höfterna låst sig.... Har as ont och kommer inte ur sängen... Jag som satt uppe och förberedde mig hela kvällen igår... Hmm jaja ska väl börja på kompletteringen då när jag ändå ligger här... :-/ får se om jag orkar bort till Ikea sedan... Eller om det får bli i morgon :-)

Jaja ska slänga på julkalendern och planera min dag :-) hoppas ni haft en bättre morgon :-)

Av Cecilia - 20 december 2012 00:33

så dagens planering:
Julkalendern
frukost
packa väskan för dagen
läsa Åsa Bartholdsson
Läsa Ann Runfors
göra inför morgondagens seminarium de fem "fallen"
Slöjdplaneringen 
slöjd-dokumentationen
Få papren om Vfu påskrivna av Lotta (ma handledare) 
dammsuga
se till djur
Ev till Ikea och fixa julklappar :) (blir i morgon ist)


hmm resten får jag göra imorgon (egentligen senare idag :P)


nee nu är jag sjukt trött ska sova  nu god natt :)

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards