Alla inlägg den 22 december 2012

Av Cecilia - 22 december 2012 18:00

gick upp insåg att det var stopp i jvl diskbänken... äfetr mycket krångel fick jag ordning på det sedan slog jag in alla julklappar och efter det så kom jerry och jonny och åt carbonara här innan de skulle vidare mot tidaholm. sedan fixadejag mandemassa kulor och nu ser jag på grinchen och ska väl strax ner och fixa ett nytt västtrafik kort då jag lyckades tappa bort det... HMMM... jaja

som tur är, är det registrerat så det är bara hämta ett nytt :P 


ja nee ska väl vila lite innan det blir att åka till gbg :)


ha en trevlig kväll

Av Cecilia - 22 december 2012 10:55

nu har jag laggt upp lite annonser på blocket vi får se om ngn nappar :) 

lite kläder och två telefoner som ska säljas :)


nu är det nog dags för frukost och att sätta fart lite :P

men jag älskar ju min sääääng :) hihi

love it :) 


såååå dags för frukost med städning av lägenhet :P

i min onepicce :P

woop woop

Av Cecilia - 22 december 2012 09:44

mina regler för kommande iform satsning

  1. godis 1 gång i veckan
  2. regelbunenhet i måltider
  3. gymmet styrka måndag och onsdag
  4. gymmet motion fredag och lördag
  5. torsdag väg dag
  6. hälsosammare måltider (så fort juen är över, lite svårt men får göramitt bästa)
  7. mer fisk och grönsaker
  8. skriva matdagbok

torsdagens mat gick bra lite svårt med tider ch väntarlänge innna jag äter... trisstess äter mycket...

fredagens mat gick bättre lite mer regelbundet men var mycket fett så idag blir det mer smalmat :)


man måste tillåta sig själv att misslyckas dels i början då man kanske vill äta upp den mat som finns först men också att man kan kompensera med nyttogare mat dagen efter :) 


men igår skulle jag ju egentligen vart på gymmet men mådde piss efter att ha gått på ikea så det fick räcka som träning täkte ta en prommenad här i em :)

Av Cecilia - 22 december 2012 09:39

julkalendern är verkligen så bra :) för er som inte föjerden kolla på den nu är det bara 2 dagar kvar och mycket spännande. Greven går lös på slottet i mänsklig form och Dioda är på väg till slottet, sprak har vaknat och försöker stoppa greven...


HELT UNDERBART :)

man blir aldrig för gammal för julkalender :P


nu ska vi se idag:

Julkalender

Slöjd planering

slöjd väsk beskrivning + sy tre väskor :)

vfu analys

äta lunch med jerry och jonny 

slå in paket

göra julgodis

städa hos djuren

gå ut med sopor 


:) underbara dag :)

Vi börjar med frukost och att städa av lite :)

Av Cecilia - 22 december 2012 08:30

hmm blev ringd kl 08.33 av exets syster som är strålnde pigg och vart vaken en timme... möts av frågan vad gör du uppe så här tidigt en lördag.... hmm ja vad varför kan det vara så :P haha


hon ska börja läsa nu i vår och jag har köpt böcker till henne :P så nu har hon inget val :)

nu är det frågan om jag ska börja läsa engelska 7 och matte 3... jag vill jag vill men frågan är om jag har tid alltså...


jaja det får vara så länge nu ska jag väl kolla julkalendern och försöka planera upp min dag :)

 

här är hennes böcker :) massa kurser ska hon läsa :P

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards