Alla inlägg under juni 2013

Av Cecilia - 13 juni 2013 07:12

Igår fixade jag 4 fiskar som en dekoration :) hihi

Men nu kommer dagens outfit ;)

Helt sjukt vad jag redan nu längtar efter en dusch, mat och sängen ;) kommer typ tok däcka sedan efter städningen :) det är ingen idé att försöka powernapa det är bara städa klart sedan äta och gå och lägga sig för dagen :)

Av Cecilia - 13 juni 2013 07:07

God morgon :) jobba idag så här första dagen som ledig ifrån uppsatsen :)... Lämnade in den igår är as nöjd :) men jag tog lite ledigt igår från hushålls arbetena :P vilket innebar sedan när jag skulle sova att jag fick sova på soffan :/ Haha ;) men nu ska jag iväg och jobba i regnet ;) sedan ta tag i min lägenhet när jag kommer hem ;) sååå kuuuul daaaag! ;)

Have a nice one :) a beautiful day ;) with sunshine and rain ;)

Av Cecilia - 12 juni 2013 11:52

Har bara lite kvar på uppsatsen nu :) banta ner lite och ta bort delar :) och kolla över så känner mig ganska lugn idag :) kommer hinna allt :) för två veckorsedan trodde jag aldrig att jag skulle klara det men nu är det bara ett få timmar kvar och jag känner mig lugn och glad kommer fixa detta ;) finaly :)

Men nu springa ner till tvätten :)

Av Cecilia - 11 juni 2013 07:03

Haft några trevliga dagar hos mamma :) med en massa plugg ;) as nice :) men nu sitter jag på tåget till Partille :) måste hem tvätta, plugga och städa ;) i morgon kväll ska uppsatsen in :) och jag har ca tio sidor att rätta idag :) sedan städa en sväng och skriva ut uppsatsen så jag tar kvällen och läser igenom den :) sedan i morgon rätta och skicka in den :) kommer bli as bra :) och sedan få städat lite nu idag och i morgon :) och tvätta lite :) kommer bli super :)

Önskar bara att jag och en viss någon kunde bli sams snart! Men tror det är försent :/

Hoppas ni får en bra dag nu ska jag dyka ner i imsen för att leta teoretisk anknytning till att bygga uppsatsen på :)

Av Cecilia - 6 juni 2013 10:12

Skön sömn god frukost bestående av student mat rester :) hihi :) men nu måste jag greja med uppsatsen :) hihi läxor nu :)

Yra fick också lite av frukosten ;)

Av Cecilia - 5 juni 2013 23:47

Student dag slut :) massa kort i telefonen :) på både mig och systers student ;) as nice :)
Syster var så glaaad :) jag vill också ta studenten igen ;)
Men trevlig dag med trevligt sällskap :) as nice :) ;) men nu så ska jag sova ;)

Av Cecilia - 5 juni 2013 09:06

Godmorgon :)
Packande, djurskötsel och piffning av mig var morgonens jobb :) sweet :) min rosa klänning är adorable, stunning och alldeles alldeles underbar :) Disney referens så här på morgonen :)
Sitter med all packning på Alingsås pendeln :) sweet ;) på g till Stinas student :) tänker tillbaka på min :) fan vill uppleva det igen ;) haha ;) lifetime memory ;) men men ska spara lite på mitt batteri och känna mig lite gammal nu på vägen till studenten i min perfectly princess dress l practically love it ;) singel livet ger mig tydligen starka känslor för klädesplagg xD

Ha en bra dag nu allihopa ;)
Tja tja bloggen ;) haha xD

Ps fick de två vita klänningarna som jag beställt från MQ :) love them <3 den långa vita satt perfekt :) lagom svårt att välja klänning idag ;) xD men den vita långa är med packad precis som den blå kavajen så kan ju byta om det är så :) haha :)

Av Cecilia - 3 juni 2013 10:15

Ibland så förstår jag mig inte på dessa människor som kallar sig män! Som ger sitt ord på att dem inte är som alla svin! Men voila så visar dem sitt rätta jag! Finns det verkligen ingen som är annorlunda?

Jaja nu så ska jag fortsätta med opponitionen och bara tänka uppsats en stund :)

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards