Alla inlägg den 18 mars 2013

Av Cecilia - 18 mars 2013 19:08

Soffpotatisen lyckades ta sig ur soffan och står nu på crosstrainern :) otroligt men helt sant :) woopwoop :) blir ett lättare konditionspass idag ;) måttlig träning nu innan nutrilett kuren :)

Av Cecilia - 18 mars 2013 15:40

Så där orkade inte med lektionen så jag bröt den 20 min tidigare... Mina elever var inte alls inspirerade att göra sina läxor :/ detta gav mig grym huvudvärk så jag sa åt dem att gå hem nu hem städa och sedan färdigställa uppgifter och sedan dra och träna och ikväll sååå nice :)

Men nu hem vila huvudet med städning :P

Av Cecilia - 18 mars 2013 13:24

Haft lektion med underbara femmor :) nu sitter jag och pluggar i studiehallen går as bra faktiskt snart så är nästa lektion med 6-9 med elevensval... Suck den jvl lektionen... Hatar den... Sååå jobbigt med 30 elever som tjatar om att få gå efter 10 min...

Av Cecilia - 18 mars 2013 09:25

Jag vet inte vad jag håller på med längre... Och det gillar jag inte... Jag får så gott som ingenting gjort och vet inte längre var, hur eller när jag ska börja... Så trött är jag... Jag har tagit på mig alldeles för mycket igen... Och jag fattar inte varför jag aldrig lär mig... Men nu ska det bli ordning på skeppet igen :)

Idag ska jag brainstorma hemtentan och göra klart små grejer på en del saker jag har efter mig så att jag blir klar någon gång Xd men det kommer kännas så skönt att göra det :)

Så att man blir av med lite saker :) tanken är att jag ska träna ikväll och köpa 2 shakers på gymmet för på torsdag så börjar min nutrilett kur 3 veckor med nutrilett, gurka och blomkål och vatten och massa tillskott iform av vitaminer mm :) det blir as nice :) kommer vara grymt arg men behöver en kickstart för att bryta alla destruktiva matvanor :) ska byta ut allt destruktivt mot produktiva saker och rensa upp hemma så jag kommer i balans igen. Så att jag kan få det livet som jag vill ha. Det livet som jag själv känner att jag inte förtjänar men som jag behöver för att överleva!

Jag har inte bloggat på ett tag nu för jag känt mig nere och hopplös... All min trygghet är borta och detta ersätts med Disney och godis inget bra beteende men nu är det dags att bryta det :) ja jag vet inte för vilken gång i ordningen som jag nu försöker med detta igen men huvudsaken är att jag försöker att jag fortsätter blicka framåt och tar nya tag :D

Men nu är det dags för förändring, för att jobba för det jag vill ha :) för det som alla vill ha ett stabilt och balanserat liv :)

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards