Alla inlägg den 26 mars 2013

Av Cecilia - 26 mars 2013 23:14

Ja frukost hemma sedan iväg till Jerry där hissen inte funkade :/ så han fick åka till Göteborg själv medans vi var kvar i lägenheten och där gjorde jag läxor och alla mina halvfärdiga uppgifter är nu gjorda och inskickade nu har jag ett seminarium och en träuppgift och min CAD grej att göra sedan bara c-uppsatsen så är jag i fas eller c-uppsatsen ska ju skrivas :) så 3 saker så ligger jag i fas det känns helt underbart :)

Jerry kom hem och jag lagade lunch falukorv, potatis och vitsås :) jag åt nutrilett sedan promenad för att kolla på bygget vid Jerry därefter nutrilett och biljard :) sedan upp till Jerry få Jim att duscha, diska och laga mat stekt potatis och bacon och kokta ägg :) fuskade smakade på 1 bacon och en liten bit potatis ;) sedan hem till mig färga ninas hår, ta ut Gösta, diska, bädda rent och ut med alla sopor inkl sopsorteringen :) nu sitter jag med nutrilett 4 ska betala räkningar och städa mitt skrivbord :) as trött och 14.000 steg har jag gått än så länge :) men okey då jag ska gå på universum i morgon hela dagen typ :)

Ska väl logga in och spela lite minecraft med då jag lovade Robin det :) sedan däcka för idag ;)

Reminder till i morgon boka tvättid :)

Av Cecilia - 26 mars 2013 08:48

6 dagar av nutrilett känner mig i dag inte speciellt hungrig mest trött på de tre smakerna men det är lungt :) dem går allt fortare att äta nu och jag blir allt bättre på att få i mig alla fem målen :P men vatten flaska är något som jag borde ha med mig nu hela tiden ;)

Idag så ska jag och Nina upp strax. Sedan tänkte jag diska och äta och betala lite räkningar så det är gjort och så :) behöver iof gå till banken med men det är lungt det kan jag göra i nästa vecka :) vi ska även beställa biljetter hem till Nina ;)

Men idag måste även lite läxor bli gjorda, sitter nog och gör lite ikväll ;) as nöjd :P ;)

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards