Alla inlägg den 25 mars 2013

:)

Av Cecilia - 25 mars 2013 23:17

Så glad fått i mig alla 5 mål och vatten (iaf lite) och trotts frestelser inte fuskat :)

Funderar på inget godis fram till min födelse dag och inget direkt onyttigt heller :) vegetarisk och bra smart mat :) vi får se hur jag lyckas :)

Nina och Jim är nu i Göteborg ;) Jim är med Jerry och Nina och jag har haft tjej kväll :) mys med ansiktsmasker, tv och prat :) as bra och as mys :)

Detta behövde jag efter dagens alla tankar :P ;)

Och slutade räkna på 23000 steg ca 1,4 mil :) woopwoop

Av Cecilia - 25 mars 2013 09:24

Igår så fick jag en hel del tankar om mitt liv och så :/ det är jobbigt som fan att rannsaka sig själv och inse att man inte längre kan fly ifrån allt... Det är dags att sätta stopp för beteendet som jag haft nu i 15 år... Jag kommer alltid älska Disney filmer men dem får inte användas i detta syfte längre! Dem är underhållning och nöje inte en bubbla att fly till när man inte längre orkar hålla upp sin fasad! Det är dags att växa upp och ta tag i mina problem! Min problemlista är dock oändligt lång men det är dags att släppa all den sorg och ilska jag har inom mig! Dags att sluta känna skuld för allt jag gjort och börja stå upp för mig själv!

Det är helt enkelt dags för mig att bli vuxen. Att börja må bra på riktigt ;) och att sluta stå på standby och helt enkelt börja leva! Leva det liv som jag borde leva, inte det tilltrasslade och destruktiva liv som jag lever idag!

Dagens uppgift är att lista mina problem och kategoriera vad det är för typ av problem :)

Av Cecilia - 25 mars 2013 09:10

Igår lyckades jag få i mig 5 nutrilett :) as nöjd :) ska göra samma idag :) jag är inte helt klar med nutrilett nr 1 ännu :/ men nästa ska intas vid 11 ca och dör efter 14 och sedan 17 (när Jim, Nina och Jerry äter) och den sista runt 20 och sedan kanske en liten gurka med :) jag är faktiskt otroligt nöjd över mig själv inom just detta :) jag har en lång väg att gå mentalt men detta är ett stormsteg i rätt riktning :) tänkte väl dra till gymmet ikväll :)

Jag är så nöjd över mina prestationer :) jag har nu gått ner en hel del på bara dessa dagar :) så super sweet :)

Men börjar må ganska dåligt för jag lyckas inte få i mig så mycket vatten men jag hoppas att jag kan ändra detta från och med idag :) men hungern är fortfarande inte ett så stort problem vilket jag är grymt glad över men nu återstår 4 dagar med att laga mat åt Jim och Nina och Jerry och det är verkligen en prövning men jag har ännu inte fuskat och tänker inte fuska heller även om det är svårt men nu är det igång och jag har vant mig :) så varför faila nu om 9 dagar så borde det mesta av sötsuget vara borta :) sweet :)

Ja men nu ska jag då dra till jobbet ;)
Ha en bra dag :)

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards