Alla inlägg den 27 mars 2013

Av Cecilia - 27 mars 2013 20:46

Fick i mig en nutrilett på universeum sedan hem och allum en snabbis sedan hem och laga mat.

Halsbandet är ett fynd från allum :) as nice från Gina stämmer grymt bra :)

Fuskade med dieten! I Know :/ noot Good :/ men kände efter att endast fått i sig ett mål idag så var det okey ? nu äter jag gurka och blomkål när övriga mumsar chips och godis så ändå nöjd ? första fusket efter 7 dagar är bra gjort ? ? men blir lättare att hålla nu när jag inte behöver laga mat hela jvl tiden ?

Av Cecilia - 27 mars 2013 14:59

Sjukt dåligt humör är jag på och ingen matlust och inte ens speciellt hungrig! Vatten och piller sant en kopp te det enda som jag fått mig!

Men universeum är jätte mysigt :)

Dagens hiss universeum och dagens diss min fallande matlust :/

Hoppas ni har det bättre :) love ya all :)

:)

Av Cecilia - 27 mars 2013 10:06

Såååå kul att redigera bilder i telefonen :)

Av Cecilia - 27 mars 2013 09:53

Status huvudvärk, träningsvärk i benen och ja sånt typ :P ska upp och städa lite och dricka frukost och äta mina piller :)

Ska nog stretcha ut mina ben med :) eftersom vi ska gå på universeum hela dagen :) kommer bli sååå kuuul :) älskar universeum :) sååå mysigt :) även om det tar mycket energi :) och ja ikväll är sista kvällen från besökarna Vilket är både tråkigt och skönt :) tråkigt för att jag blir själv och skönt så jag slipper stå och laga mat och kan fokusera på läxorna :)

Men nu blir det att ta sig upp städa och dricka sjukt mycket vatten :)

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards