Alla inlägg under juni 2016

Av Cecilia - 28 juni 2016 11:17

Då jag tog ut pstaven igår så känner jag mig nu slö i kroppen :) hormoner är det som knäcker min kropp varje gång! Fattar inte det!

Har försökt idag i allafall och är på jobbet men känner hur mycket jag nu behöver mat! Suck alltså är så lättpåverkad nu! Men det kommer säkert bli bättre ska försöka städa hemma idag så jag kan köpa lite garderober i helgen :)

Av Cecilia - 27 juni 2016 22:32

Idag har det varit en jobbig dag för mig! Jag har varit väldigt trött och känner att jag behöver semester!

Men pstaven borta och allt kommer nog att gå till det bättre ska försöka peppa upp min träning med :) nya tag i morgon god natt

Av Cecilia - 27 juni 2016 06:45

Hudnarna och jag har varit ute och cyklat nu på morgonen :) och ätit frukost :) ska fixa ordning det sista i köket innan det är dags att ta ut hundarna igen och åka till jobbet :)

Av Cecilia - 24 juni 2016 23:54

Vår första gemensamma midsommar med hundarna :) övriga år har vi varit på fest så detta känns underbart :) jag skriver inte mer än såhär <3 älskar att vara här ute på landet <3

Av Cecilia - 24 juni 2016 10:33

Jag och hundarna har varit ute idag :) och gått en del :) men det är svårt att gå lägre sträckor här på berget :) men ska strax ut här igen :) dem har också fått frukost och det har vi med :) så underbart att vata här ute och bara njuta :) älskar det :)

Älskar att vara här ute vid havet :) ev blir det till att bada om en stund men jag vet inte :) snart är det dock dags för att fixa sig inför midsommar :)

Idag fyller också min älskade lillasyster år ?? fick dock ta en bild från hennes insta eftersom de bilderna jag har på henne är från när vi fjantade på FaceTime ;) älskar dig 12 åringen ;)

Av Cecilia - 23 juni 2016 21:55

Skolan har gått bra men mina tankar har varit på landet :) vilket vi nu ligger och ska sova i :) älskar att vara här ute på ön ;) ska ta massa kort i morgon så ni får se allt det vackra :)

Och tänker inte skriva mer idag utan bara njuta <3

Av Cecilia - 22 juni 2016 22:57

Hundarna och jag var ute på en prommenad för en stund sedan och sedan drog jag och Alva ännu en cykeltur :) men nu är det daga att sova :)

Av Cecilia - 22 juni 2016 18:08

Jag råkade somna i soffan förut :) för ovanlighetens skull men väcktes av en helt galen Alva som var sjukt uttråkad ;) detta resulterade i att jag och Alva tog oss en cykeltur på ca 25 minuter :) lägger upp en film sedan :)

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30
<<< Juni 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards