Alla inlägg under juni 2016

Av Cecilia - 11 juni 2016 19:04

Få har vi varit på dop :) så kul att lämna presenterna som jag självklart glömde att ta kort på :) men deg var super mysigt :)

Men nu är det chill i sängen med bästa Alva och Yra

Måste egentligen städa och grejja men Erik åker snart iväg både för kvällen men också snart gör veckan så tänker att det är inte gör så mycket får tid till det sedan och känner mig ganska trött så det blir super :)

Av Cecilia - 11 juni 2016 09:01

Nu börjar dop förberedelserna :) jag håller på att fixa mina naglar och väntar på att färgen ska färga håret klart :)

Har gjort det själv <3

Lyssnar på min nya favorit låt <3

https://youtu.be/2pteDt-JEpk

Bästa <3

Av Cecilia - 10 juni 2016 22:02

Är så nöjd med vad jag har hunnit med idag :)

Av Cecilia - 10 juni 2016 10:45

Idag så är jag hemma för vård av hund! Något är konstigt med Alva hon springer iväg och gömmer sig hela tiden och ryggar tillbaka när man tar på magen ibland! Så ringde veterinären i morse och han tänker sig att det kan vara gaser iom omställning till ny kost mm så nu är det uppblöt mat som gäller och många korta promenader :) så hoppas vi att detta blir bättre så jag missar avslutningen men Alva är viktigare så det gör inget :)

Hon ligger just nu och värmer mina fötter <3 underbart <3 idag har jag och hundarna varit på korta promenader i trädgården men gick även en runda förut :)

Efter promenaden blev jag inbjuden till grannarna och var där och hjälpte till att få ordning barnen till en stundent :) egentligen blev jag inbjuden på te men det blev att jag hjälpte till :) den lilla sötnosen där inne målade på min telefon :)

Fina konstverk :) <3

Just nu sitter jag och äter frukost och börjar planera vad det är jag ska göra under dagen :)

Eller inte bara under dagen utan över lag vad som behöver göras :) jag tänker stillsamma arbeten så inte städa och låta mm nu när vovven är lite stressad eller något :)

Av Cecilia - 9 juni 2016 23:31

Det är så skönt att komma iväg hemifrån lite <3 även om jag är motig att få hemifrån så var det en underbar kväll :) och jag fick ta tåget till älvängen och vi har varit i grästorp så har fått broderat lite :)

Älskade familj <3

Av Cecilia - 9 juni 2016 16:29

Vaknade sent fick springa både i mig och hundarna frukost! Jag vaknade på helt fel sida och mina elever var inte så speciellt respektfulla mot mig! Och ja allt var bara piss! Men lyckades iaf klä mig snyggt ;)

Lekte med lite snap :) hihi hemma efter jobbet har jag nu både fått disk, tvätt och städning gjord :) och nu får jag sitta en sväng och brodera innan jag ska åka och möta gammal klassisar :) så sjukt kul att möta upp kompisar från universitetet :) har haft svårt att gå på det innan man nu blir det att gå :)

Av Cecilia - 8 juni 2016 23:33

Allt gick fel i morses hittade varken nycklar eller saker som skulle med! Hundarna lyssnade inte och jag blev sjukt sen! Suck! Men idag var det fotbollsturnering :) och allt gick bra jag hade en del elever som försökte bli klara :) men under dagen så har jag varit beredd på att gå och ge upp 3 gånger men har fått nytt hopp om min arbetsplats och där efter gått ner i hopplösheten igen! Inget går som jag vill och det känns som om min vilja inte hörs! Den körs över! Suck!

Just nu ligger jag i hopplöshet! Men men sånt händer men jag har iaf lagat super god mat :) och hundarna har varit ute <3

Rymdenoch köpte skor till Erik idag med :)

Av Cecilia - 8 juni 2016 06:40

Idag så blir det att göra klart en massa i salen få elever som inte är klara att komma och Göra klart :) men just nu så myser jag och bebis i sängen är ganska hungring men pallar verkligen inte att gå upp än :/ är så trött!

Hundarna har redan både varit ute och fått frukost :) ska strax ta en längre promenad med dem :)
Och disken är gjord redan :)

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30
<<< Juni 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards