Alla inlägg den 3 augusti 2016

Av Cecilia - 3 augusti 2016 23:26

Hundarna och jag har varit ute på prommenad :) och fångat pokemon :) men nu är det dags att sova <3

Har inte gått så mycket som jag gjort tidigare i veckan men det var svårt i dag då det regnade och jag inte kunde grejja med målningen :) men korgarna är klara och jag har lagt in allt i dem :) och medans jag fixade det såg jag på Blind Side :) älskar den filmen <3

Av Cecilia - 3 augusti 2016 14:53

Jag har nu fått ordning på korgarna :) 3 sydda :) alla delar klippta och en 4e är på gång i symaskinen :) men nu ska jag laga lite mat :) pannkakor blir det nog :)

Hmm

Av Cecilia - 3 augusti 2016 11:36

Hundarna har varit ute och jag har fixat till min nya skärbräda :) ska bara hitta någon olja till den :) men borde fungera med oljan till bordet :)

Tänkte att den får stå där och torka typ tills ikväll innan jag gör klart den :) ju mer den torkar desto starkare limfog :) tänker att jag drar silikon längst fram där ev :) om jag inte får det snyggt när jag slipar :) tanken var nu att jaha skulle ut och måla men både Erik och Eriks pappa har varit på mig om att jag inte får måla utan att någon håller stegen så får väl vara inomhus en sväng idag istället då eftersom det är så farligt på stegar! Suck alltså! Ska sy klart lite korgar så går jag ut och målar sen ändå :p

Av Cecilia - 3 augusti 2016 09:59

Jag har ställt upp symaskinen för att börja göra korgar :)! Kommer bli så bra :) behöver verkligen få ordning på alla mina grejjer i garderoben :)

Detta gjorde jag under tiden då min frukost lagades :) jag tänkte att man hinner med det när man ska koka ägg :)

Och hundarna vill ha min mat som vanligt :)

Och förut när jag låg och vilade så körde jag lite spel ;) hahaha ;) måste börja jobba igen så jag får något annat att göra ;) hahaha :)

Nu ska jag ut med hundarna och sedan börja med målningen och slipningen så jag får det gjort :) men först en Pokémon runda med hundarna :)

Av Cecilia - 3 augusti 2016 06:42

Jag har nu suttit uppe en stund kollat lite instagram och Facebook och bloglovin med vad som hänt sedan igår em då jag senast kollade :) jag läste Isabella Löwengrips inlägg om att ha 100 mål med livet både stora och små jag känner att det hade varit något för mig :) jag behöver sätta upp mål igen och hålla mig till dem :) jag hoppas att det ska hjälpa mig att komma ut ur min trötthet och typ utbrändhet :) jag älskar ju att göra listor mm så kanske är något för mig :) men det blir nog inte idag :) iaf inte nu :) jag ska börja skissa på ett förslag snart :) 100 mål är ju ganska många :) och jag känner att jag behöver ha dem typ utskrivna så man kan läsa dem och ha dem nära :)

Igår fick ju huset sig ett lyft både ute och inne :) jag vet inte riktigt vad jag tänker att jag gör idag :) men tror det blir så att jag tar och målar framsidan och fixar alla vindskivor :) med att slipa dem och grunda dem :) det kommer att ta en stund det med :) så får vi se om jag hinner börja på gaveln mot grannarna eller ej :) men framsidan ska bli klar idag och vindskivorna ska grundas för att målas imorgon :) så tänker jag att jag också ska försöka göra klart de 6 lådorna till garderoben och fixa skärbrädan som jag igår köpte grejer till ;) det kommer bli så avsikt :) har som vanligt massa att göra ;)

Sedan ska jag ju sy lite baby nest mm med :) jag har så sjukt mycket för mig alltså ;) hahaha :) men först så ska jag vila en stund :) fundera lite på mina 100 mål som jag vill uppnå i livet ;) vi får väl se :)

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10
11
12 13 14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards