Alla inlägg den 4 augusti 2016

Av Cecilia - 4 augusti 2016 22:59

Jag har gått över en mil idag så jag är verkligen super nöjd <3 men ska ta tag i mitt liv i morgon och försöka komma in i rutinerna igen :)

Av Cecilia - 4 augusti 2016 22:57

I em så regnade det ute så jag och hundarna var inne och grejjade :) kollade tv och såg Alvas favorit program mannen som talar med hundar :) hon var och kollade kring hela tv efter hunden som llät ;) hahaha galenpannan ;)

Sedan lekte vi kurragömma med godis :) Alva är inte så duktig på det än men det kommer :) i morgon ska dem få göra det var och en försig :)

Där efter lekte vi med aktiverings leksaken ;) yra hon blev så till sig så hon dräglade ner allt ;) och hon fick vänta tills Alva var lung med att börja och satt och skakade för hon ville ha så mycket godis. Sedan var det Alvas tur hon fattade det inte riktigt och kände godis lukten men tyckte att jag kunde hjälpa henne hela tiden hon gav upp super fort :/ men blir nya tag i morgon med det :)

Till middag blev det friterad krispig kyckling alltså dubbel panerad kyckling :) men pommes och kokt majskolv :) super gott :) men 3 filéer blev så sjukt mycket mat!?!?

Allmänt · Alva · maten · Yra
Av Cecilia - 4 augusti 2016 13:47

Jag sov lite länge och varken jag eller hundarna orkade upp eller ut på morgonen :) så vi slappade till 12 och tog sedan en timmes prommenad med pokemon :) hahaha måste börja jobba så jag släpper taget om mina Pokémons ;)

Hemma åt vi lasagne allihopa ;) hahaha :) och nu slappar vi alla i soffan framför Real Housewives of New Jersey :)

Av Cecilia - 4 augusti 2016 07:03

Idag är det tungt här hemma med att komma upp :/ prommenaderna i regnet igår har gjort mig förkyld igen! Suck alltså! Och eftersom det fortfarande regnar blir det ingen målning heller! Så idag vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på:/ får ligga och tänka lite :) ska iaf sova en sväng till :) hundarna har fått frukost och blivit utsläppta dem är också trötta :) så går vi om någon timme när det förhoppningsvis är bättre väder :)

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10
11
12 13 14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards